Planeta Saturn: MISTERUL foarte Important ce a fost Explicat

Planeta Saturn are un mister foarte important explicat de catre cercetatori, iata ce au descoperit acestia cu privire la luna Titan de langa corpul cosmic.

Planeta Saturn lac

Planeta Saturn are un mister foarte important explicat de catre cercetatori, si e vorba despre o realizare impresionanta care a aratat si cat de importante sunt unele dintre cercetarile facute pentru intreaga lume. Vorbim despre un mister care vizeaza luna Titan de langa planeta Saturn, cercetatorii descoperind acolo formatiuni neobisnuite pe suprafata, iar pana acum n-au reusit sa ofere o explicatie clara cu privire la natura acestora, dar totul a fost deslusit.

Planeta Saturn are mai multe luni in apropiere sa, insa cea Titan este de mare interes pentru cercetatori, iar misterul explicat de catre ei are legatura cu o serie de lacuri care au secat, si au lasat in urma zone vaste fara apa. Acele zone de pe luna Titan de langa planeta Saturn au fost descoperite de ceva vreme, insa pana acum cercetatorii n-au reusit sa explice foarte clar ceea ce s-a intamplat acolo, dar lucrurile au devenit mult mai clare.

Planeta Saturn: MISTERUL foarte Important ce a fost Explicat

Planeta Saturn nu are zone de acest gen, insa cercetatorii care le-au descoperit initial pe cele de pe Titan, au crezut ca acolo sunt de fapt lacuri, in care ar putea exista chiar si semne de viata. In realitate, in baza celor mai recente observati, cercetatorii au ajuns la concluzia ca acele zone de pe Titan nu ascund apa, ci dezvaluie lipsa ei, ceva ce pe planeta Saturn nu se intampla, dar vorbim despre o planeta mare comparata cu o luna foarte mica.

“Patch-uri strălucitoare observate în regiunile tropicale din sudul celei mai mari luni a lui Saturn, Titan, în urmă cu mai bine de un deceniu, sunt probabil paturile lacurilor și mărilor uscate de hidrocarburi, arată un nou studiu. Preponderența dovezilor pare a fi în concordanță cu acea „explicație. Dovada include paturi de lac uscate Cassini observate în regiunile polare, care arată foarte mult cu ceea ce vedetele radio au văzut mai aproape de ecuator.”

Planeta Saturn are in Titan a doua cea mai mare luna din sistemul nostru solar, iar acele zone sunt foarte apropiate de polii sai, insa cercetatorii nu stiu si cu cat timp in urma a disparut apa. Pentru o vreme cercetatorii au crezut ca acolo ar fi de fapt hidrocarburi cazute pe suprafata lunii Titan, insa in final au ajuns la concluzia ca aceasta situatie e implauzibila, astfel ca luna de langa planeta Saturn are in sfarsit deslusit unul dintre marile sale mistere.

Planeta Saturn ramane in continuare fara multe mistere explicate de catre cei de la NASA, insa Titan e in centrul atentiei lor, si vor sa afle cat mai multe inainte de a trimite noi nave spatiale acolo.