Telekom este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din toata tara in momentul de fata, iar o decizie pe care grupul a luat-o la final de an trecut are impact pentru toata Romania, si unul mare. Vorbesc despre decizia de a avea o agresivitate mult mai mare in ceea ce priveste ofertele pe care le face pentru clientii existenti din Romania, dar si pe cei pe care vrea sa-i aduca in reteaua sa, Telekom avand promotii neasteptat de bune pentru toata lumea.
Telekom a lansat o gama foarte variata de oferte pentru utilizatorii din toata tara in primele luni ale anului 2020, iar multe dintre ele sunt extrem de apropiate de cele pe care DIGI le are. Vorbim despre luni intregi de reduceri mari la abonamente pentru telefonie mobila, internet, televiziune, servicii gratuite, dispozitive, WiFi pentru televizoare, si multe altele, cei de la Telekom parand sa “arunce” totul in lupta pentru a atrage mai multi clienti in retea.
Telekom: Decizia IMPORTANTA cu Impact pentru TOATA Romania
Telekom si-a schimbat complet strategia de actiune pe piata din Romania dupa venirea lui Andreas Elsner, actual CCO al segmentului rezidential al companiei, iar ideile lui au pus grupul pe un cu totul alt drum. Telekom a devenit un concurent redutabil pentru Digi, Orange, Vodafone, iar acest lucru incepe sa se vada inclusiv in ofertele pe care companiile competitoare incep sa le faca pentru clienti, ele fiind cu mult mai bune decat cele existente cu un an in urma.
Telekom pare sa mearga pe o strategie similara cu cea pe care Cosmote a avut-o cand a intrat pe piata din Romania, schimband complet felul in care clientii priveau serviciile de telecomunicatii. Ceea ce face Telekom acum nu va avea un efect similar, dar promotiile foarte bune, si aducerea preturilor aproape de cele ale DIGI, adica la un nivel mic, e ceva ce va “misca” lucrurile in bine, pentru clienti, pe piata din Romania, in principal prin reducerea generala a preturilor pentru servicii.
Telekom face in continuare profit si incasari mari in ciuda tuturor acestor oferte foarte bune, si concurenta e pe acelasi trend, deci pot fi oferite servicii ieftine pentru clienti, si sa existe totusi profit, dar ramane de vazut unde se face rabat.