BANCA Transilvania are o noua avertizare astazi pentru toti clientii sai din Romania, si ea vine in contextul in care incep sa apara tot mai multe probleme din cauza unei activitati intense a hackerlor. BANCA Transilvania le spune clientilor din Romania sa fie extrem de atenti la email-urile pe care le primesc, iar asta pentru ca diverse campanii de phishing sunt in plin proces de desfasurare in momentul de fata, si vizeaza extrem de multi romani.
BANCA Transilvania vine cu aceasta avertizare dupa ce am vazut altele si de la autoritati zilele trecute, pentru alte companii, deci e vorba despre atacuri care vizeaza diverse companii, sau institutii, din Romania. In cazul BANCA Transilvania, e vorba despre o avertizare care le spune oamenilor ca ar putea sa primeasca email-uri care par sa vina de la banca, insa in realitate sunt de la persoane necunosute care vor sa fure datele, sau banii, oamenilor.
BANCA Transilvania: Noua AVERTIZARE pentru Clientii Romani
BANCA Transilvania le spune oamenilor sa nu deschida vreun atasament care vine intr-un email ce pare ca a fost trimis de banca, iar asta pentru ca ei ar putea avea calculatorul, sau telefonul mobil, infectate imediat. In aceeasi masura, BANCA Transilvania le spune oamenilor sa nu acceseze link-uri care au fost primite in casutele lor de email, iar asta pentru ca ii pot redirectiona spre website-uri malitioase care ar putea clona interfata reala a serviciilor bancii.
Ai grijă de datele tale personale și de banii tăi.
Publicată de Banca Transilvania pe Joi, 18 iunie 2020
BANCA Transilvania vine cu aceste avertizari pentru ca putini oameni realizeaza de fapt cat de periculoase pot fi email-urile trimise in cadrul campaniilor de phishing, iar in general multe persoane pot fi pacalite usor. Vasta majoritate a oamenilor nu verifica sursa unui email primit, increzandu-se in detaliile privind numele expeditorului, si textul email-ului, dar BANCA Transilvania le spune oamenilor sa fie mult mai atenti, pentru ca altfel pot pierde bani seriosi.
BANCA Transilvania ii ajuta pe clientii care au probleme si sunt afectati de campaniile de phishing de acest gen, si cel mai bine e sa sunati la centrele de contact daca descoperiti activitate suspicioasa pentru contul vostru.