Kaufland a fost obligata sa emita o noua avertizare pentru toti clientii sai din Romania, una care vizeaza din nou o problema ce, din pacate, nu va avea vreo rezolvare prea curand. Kaufland este obligata sa emita din nou o avertizare cu privire la faptul ca o noua campanie de tip phishing este in plin proces de desfasurare, iar din nou este folosita imaginea lantului de hypermarket-uri pentru a pacali romanii, si a le fura datele, sau chiar banii.
Kaufland face aceasta avertizare cu privire la o serie de concursuri false care au loc in Romania in momentul de fata, acestea spunandu-le oamenilor ca pot castiga un asa-zis premiu oferit de catre companie. Desigur ca in realitate totul este doar o inselaciune pe care o desfasoara persoane, deocamdata, necunoscute in numele celor de la Kaufland, si ca nu ar trebui sa dam curs acestora pentru a nu risca sa devenim una dintre victimele hackerilor.
Kaufland: AVERTIZARE, Toti Clientii Romanii sunt Atentionati
Kaufland a mai facut avertizari de acest gen si in saptamanile anterioare pentru ca, din pacate, hackerii s-au concentrat cu mare atentie pe companie din moment ce are un brand atat de cunoscut. Pe asta se bazeaza practic campaniile de acest gen, pe brand-urile foarte cunoscute, imaginea lor fiind folosita pentru a le genera oamenilor impresia ca un concurs este real, cand de fapt e vorba despre o inselaciune, iar in aceasta situatie Kaufland nu are vreo legatura cu situatia.
Atenție❗În ultimele zile se distribuie mai multe concursuri false, conform cărora puteți câștiga un premiu în numele…
Publicată de Kaufland Romania pe Joi, 18 iunie 2020
Kaufland le spune tuturor romanilor ca oricare dintre concursurile pe care le desfasoara, le desfasoara doar pe canale oficiale, si toti cei interesati de produsele sale ar trebui sa fie atenti la ceea ce se intampla online. Din pacate, in perioada pandemiei de Coroanvirus aceste tipuri de atacuri au cam crescut in intensitate, ceea ce desigur ca este o problema foarte mare, atat pentru oamenii obisnuiti, cat si pentru companii precum Kaufland, care au reputatia afectata.
Kaufland va continua sa emita avertizari pentru clientii in ideea de a ii ajuta sa nu fie pacaliti, insa e nevoie si ca oamenii sa fie atenti la ceea ce li se spune din partea companiilor mari, sau mici.