BANCA Transilvania a emis o noua atentionare importanta pentru toti clientii sai din Romania, iar ea vine la doar o saptamana dupa ce una anterioara a fost facuta, si are o importanta la fel de mare pentru toata lumea. Mai exact, cei de la BANCA Transilvania au atentionat clientii acum o saptamana in legatura cu faptul ca nu ar trebui sa vina in agentiile sale daca nu au probleme cu adevarat urgente de rezolvat, deoarece se creeaza aglomeratie.
BANCA Transilvania revine cu acelasi mesaj publicat ieri, semn ca oamenii n-au inteles ca nu trebuie sa aglomereze agentiile daca pot face online ceva ce se poate face si intr-una dintre agentiile sale din toata tara. Mesajul celor de la BANCA Transilvania vine pentru ca aglomeratiile cresc exponential riscul de infectare cu noul Coronavirus, ceea ce multa lume stie deja, insa aparent ignora, iar asa sta la coada pentru a intra in unele agentii.
BANCA Transilvania: Noua ATENTIONARE pentru TOTI Clientii
BANCA Transilvania impune masuri de protectie impotriva raspandirii Coronavirus in toate agentiile sale din Romania, iar asta nu implica doar purtatul mastilor de protectie, ci si dezinfectarea, sau pastrarea distantei dintre oameni. Asta genereaza in final problemele cu aglomeratiile care se fac in cazul agentiilor celor de la BANCA Transilvania, iar desi de la banca vin atentionari pentru evitarea formarii lor, se pare ca oamenii nu prea inteleg pericolul.
Dacă nu este urgent sau important, evită deplasările la bancă. Încearcă soluțiile alternative de banking – pentru siguranța ta și a tuturor. #SaAuzimdeBine
Publicată de Banca Transilvania pe Luni, 22 iunie 2020
BANCA Transilvania face aceasta atentionare de 2 ori intr-o saptamana, semn ca lucrurile nu s-au linistit in toata aceasta perioada, si e posibil ca in ciuda acestor avertizari sa nu se schimbe chiar nimic in ceea ce priveste situatia. Daca oamenii n-au inteles pana acum ca n-ar trebui sa aglomereze spatiile inchise, e improbabil sa o faca de acum incolo, astfel ca BANCA Transilvania va avea, cel mai probabil, agentiile aglomerate in continuare.
BANCA Transilvania incearca sa-i protejeze pe clientii si angajatii care ajung in agentiile din toata tara, insa e nevoie ca primii sa inteleaga si sa se protejeze singuri, daca nu au urgente reale care sa ii duca in agentii in aceasta perioada.