DIGI, Telekom, Orange, Vodafone au cumulat milioane peste milioane de clienti in Romania, un numar foarte mare de oameni care le platesc lunar miliarde de euro, iar cu unii dintre ei au relatii contractuale complexe. Unii dintre clientii DIGI, Telekom, Orange, Vodafone primesc servicii in baza unor contracte care permit furnizarea lor, iar aceste contracte au si clauze care permit modificarea unilaterala a lor de catre operatori, si ANCOM ne explica in ce conditii se poate face asta.
DIGI, Telekom, Orange, Vodafone pot modifica, conform ANCOM, contractele clientilor din Romania numai daca ii notifica pe acestia cu minim 30 de zile inainte ca modificarile sa devina active pentru serviciile pe care le primesc. Aceasta perioada de notificare este esentiala pentru clienti deoarece ei trebuie sa se informeze foarte bine in legatura cu toate modificarile facute de catre DIGI, Telekom, Orange, Vodafone, si sa decida daca vor sa le mai fie clienti, sau nu.
DIGI, Telekom, Orange, Vodafone: Anuntul foarte IMPORTANT pentru TOTI Clientii
DIGI, Telekom, Orange, Vodafone nu ii pot obliga pe clienti sa accepte noii termeni contractuali, acestia din urma putand rezilia contractele in termenul de 30 de zile fara sa plateasca vreo despagubire catre operatori. ANCOM specifica foarte clar acest lucru, deci daca DIGI, Telekom, Orange, Vodafone va modifica in vreun fel contractul in baza caruia va furnizeaza serviciile, puteti renunta la el fara a plati ceva in termenul de 30 de zile de la notificare.
DIGI, Telekom, Orange, Vodafone pot notifica toti clientii in legatura cu aceste modificari prin email, SMS, fax, scrisoare, sau prin contul de client al utilizatorului, astfel ca iar informarea trebuie sa aiba toate datele mentionate in clar acolo. In urma acestei informari, daca in 30 de zile clientul nu decide sa rezilieze contractul primit de la DIGI, Telekom, Orange, Vodafone, atunci se considera ca a acceptat modificarile impuse de catre operatorii de telecomunicatii.
DIGI, Telekom, Orange, Vodafone au facut in ultimii 2 ani o serie de modificari pentru contractele privind furnizarea serviciilor in Romania, iar de fiecare data clientii au avut posibilitatea de a renunta fara probleme la ele.