BANCA Transilvania a anuntat astazi o noua schimbare importanta facuta pentru toti clientii sa din Romania, una care are menirea de a simplifica modul in care clientii interactioneaza cu serviciile furnizate de catre ea. Cei de la BANCA Transilvania au anuntat ca incepand de ieri au pus la dispozitia clientilor din Romania o noua metoda de a solicita extrase de cont direct de pe telefoanele lor, si folosind platforma online a bancii, foarte simplu si rapid.
BANCA Transilvania ofera optiunea prin intermediul platformei BT Visual Help, cea in care clientii se pot loga doar cu un numar de telefon care este inregistrat in sistemele bancii. Puteti vedea mai jos ca BANCA Transilvania le cere clientilor din Romania sa inceapa procesul printr-o apelare a numarului de telefon listat mai jos, iar acolo sunt oferite si informatiile necesare pentru ca logarea in sistemele bancii sa fie facuta de catre clientii romani.
BANCA Transilvania: Anuntul IMPORTANT pentru TOTI Clientii
BANCA Transilvania ofera acest serviciu separat de platforma sa de online banking, dar si de aplicatia BT Pay, astfel ca e o alternativa la ceea ce puteti face prin acelea in momentul de fata. Mai mult decat atat, BANCA Transilvania are inclusiv instructiuni prin telefon cu privire la pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a obtine extrasul de cont, astfel ca vorbim despre explicatii oferite si pentru a va ajuta sa faceti exact ceea ce aveti nevoie.
Indiferent că ești persoană fizică sau juridică acum e simplu de tot să soliciți un extras de cont. 😊📲 Suni la 0264 308 000 și urmezi pașii pentru a accesa pe telefon BT Visual Help.
Publicată de Banca Transilvania pe Miercuri, 24 iunie 2020
BANCA Transilvania a lansat aceasta noua optiune la cererea clientilor sai din Romania, cel mai probabil, iar asta in ciuda faptului ca are de ceva vreme optiuni separate pentru a scoate extrasele de cont. Aceasta optiune vine pentru clientii BANCA Transilvania intr-un moment in care banca promoveaza tot mai intens optiunile digitale de interactiune cu toti clientii, si desigur ca e o veste foarte buna ca se gandeste la oameni in acest mod.
BANCA Transilvania va mai lansa si alte optiuni digitale similare pentru clientii sai daca va considera ca este nevoie sa le ofere, astfel ca ramane doar sa vedem ce anume va mai fi oferit pentru noi de catre ea.