ING Bank a transmis un nou important anunt pentru toti clientii sai din Romania, si vorbim despre o sere de vesti foarte bune care le pot face chiar si viata mai usoara multora dintre clienti. Mai exact, cei de la ING Bank au trimis un email prin care isi anunta clientii din Romania in legatura cu schimbarile pe care le-au facut pentru aplicatia Homebank disponibila pentru telefoane.
ING Bank spune ca, in primul rand, a fost implementata o solutie mult mai intuitiva pentru login in aplicatia Homebank, fie ca e vorba despre amprenta, sau Face ID, ea fiind facuta in mod automat, chiar mai incet. Pe de alta parte, ING Bank sustine ca meniul din aplicatia sa este mult mai usor de utilizat, acesta fiind reorganizat in partea inferioara a ecranului pentru a include mai multe sectiuni utile pentru cei ce folosesc aplicatia.
ING Bank: TOTI Clientii sunt Vizati de Acest IMPORTANT Anunt
ING Bank vorbeste si despre o sectiune noua din aplicatie in care ai sai clienti pot pune intrebari cu privire la problemele pe care le au, sau doar cu privire la curiozitati, ele primind si raspunsuri rapide. In sectiunea “Mai Multe”, cei de la ING Bank au reorganizat informatiile care sunt disponibile, astfel incat sa fie puse in prim-plan cele care sunt mai utile pentru oamenii ce folosesc aplicatia de internet banking in toata Romania chiar in acest moment.
ING Bank a eliminat din primul ecran al aplicatiei acea sectiune care afisa promotiile disponibile pentru clienti, “Bazarul” fiind mutat intr-o alta sub-sectiune, unde sunt listate si cardurile de fidelitate. ING Bank nu a implementat si optiunea de a avea mai multe conturi logate in aceeasi aplicatie, o optiune care ar fi utila pentru cei care au si firme, dar poate ca la un moment dat va fi oferita si o asemenea functionalitate pentru toata lumea.
ING Bank are aplicatia disponibila in formatul nou in App Store si Google Play Store chiar acum, ea fiind deja actualizata o data pentru a-i fi rezolvate unele mici probleme, ceea ce pana la urma este foarte bine.