Google asteapta o decizie foarte importanta de la Uniunea Europeana, compania americana fiind in acest proces de ceva vreme, iar asta pentru ca a luat decizia curajoasa de a cumpara Fitbit, iar Comisia Europeana investigheaza totul.
Google ar putea evita o investigatie anticoncurentiala de patru luni daca va promite ca nu va folosi datele companiei Fitbit pentru platformele sale prin care afiseaza reclame pe website-uri din intreaga lume in momentul de fata.
Google a spus ca le va permite utilizatorilor Fitbit sa isi stearga datele din serverele sale daca vor dori asta, deci ele nu vor fi folosite pentru reclame, iar pana pe 13 iulie trebuie sa confirme pentru Comisia Europeana ca nu va folosi datele pentru reclame.
Comisia Europeana a investigat deja posibilele consecinte ale achizitiei Fitbit de catre Google, si cum ar putea fi afectata piata europeana, fara a o interzice, deci asteapta doar promisiunea ca datele nu vor fi folosite in alte scopuri.
“Spațiul de purtat este foarte aglomerat și credem că combinația dintre eforturile hardware Google și Fitbit va crește concurența în acest sector, beneficiind consumatorii și făcând următoarea generație de dispozitive mai bune și mai accesibile. Pe parcursul acestui proces, am fost clar în legătură cu angajamentul nostru de a nu folosi datele de sănătate și bunăstare Fitbit pentru reclame Google și responsabilitatea noastră de a oferi oamenilor posibilitatea de a alege și de a controla datele lor.”
This post was last modified on iul. 10, 2020, 8:23 AM 08:23