UBER face una dintre cele ma mari schimbari din istoria companiei care ofera servicii de ridesharing in diverse zone de pe glob, si vorbim despre ceva ce este contrar modului in care a fost gandit serviciu. Cei de la UBER au inceput sa testeze chiar de lunile trecute un nou sistem pentru curse care le permite soferilor sa-si stabileasca singuri multiplicatorul pentru cursele pe care trebuie sa le faca, ceva ce pana acum era facut in mod automat de catre companie.
UBER creste preturile curselor atunci cand exista cerere foarte mare intr-o anumita locatie, sau perioada de timp intr-o zona mai mare, preturile standard fiin crescute de 1.5, 2, 3, 5 ori fata de valoarea normala. De acum cateva luni cei de la UBER au inceput sa testeze in SUA posibilitatea ca soferii sa isi stabileasca singuri multiplicatorul pentru curse, ceea ce le permite sa genereze mai multi bani din platforma, desigur in detrimentul clientilor obisnuiti.
UBER: Schimbarea URIASA, de ce ai Putea RENUNTA la Serviciu
UBER testeaza acest sistem acum in toata California, extinzand testul din doar cateva zone, in intregul stat, iar asta ar putea duce la o crestere a preturilor pentru cursele facute acolo de catre clienti. Vorbim despre posibilitatea soferilor de a seta aceste multiplicatoare la orice valoare doresc ei, iar UBER doar monitorizeaza situatia pentru a vedea ce se intampla, si nimic mai mult, clientii platind costurile mai mari ale curselor, fara a putea face ceva, in final.
“Uber îi permite șoferilor din sudul Californiei și Sacramento să-și stabilească tarifele proprii, caracteristică pe care o va aduce în curând în zona Golfului și a întregului stat. Acestea pot percepe cel puțin jumătate din tariful standard și de cinci ori mai mult decât standardul. Aceste alegeri sunt în creștere de 10%, astfel încât un șofer ar putea percepe 30% peste tariful obișnuit, de exemplu. De asemenea, pot respecta tarifele implicite ale Uber.”
UBER le permite soferilor sa creasca tarifele curselor in niveluri de 10%, pana la 500% fata de valoarea normala a unei curse, si de aici se naste o cu totul alta concurenta in randul lor. Soferii UBER pot cere chiar mai putin decat valoreaza o cursa in mod obisnuit, iar daca mai multi aleg sa aplice pentru o cursa, e posibil ca in final clientul sa aiba de castigat, desi ramane de vazut cam cum vor functiona in final lucrurile in cadrul platformei.
UBER va testa intr-un final aceasta functie in mai multe state din SUA, iar candva ea va ajunge si in Romania, dar e greu de spus daca pentru clientii finali va fi o ide buna, sau extrem de proasta.