BCR Romania a publicat astazi o noua atentionare pentru clientii sai din Romania, una de care ar fi bine sa stie toti clientii pentru ca sunt vizati in mod direct de ceea ce le spune banca acum. Mai exact, cei de la BCR Romania si-au atentionat clientii in legatura cu o modificare importanta pe care o fac pentru numarul de telefon de la Contact Center, cel prin care oamenii pot suna si cere ajutor, la nevoie, de la banca oricand este necesar.
BCR Romania a mai facut aceasta tentionare si acum cateva saptamani, spunand ca numarul de contact pentru Contact Center urmeaza sa fie modificat incepand cu data de 1 august, astfel ca acesta va devni *2227. Noul numar de telefon este mai usor de tinut minte de catre clientii din toata tara, astfel ca atunci cand au nevoie de ajutor de la BCR Romania, il pot cere mai rapid decat o fac acum, fara a mai cauta numarul prin agenda.
BCR Romania: ATENTIONARE facuta catre TOTI Clientii din Tara
BCR Romania a spus acum vreo saptamana ca toti cei care suna la vechiul numar de telefon nu vor fi automat redirectionati la cel nou incepand cu data de 1 august, ci vor trebui sa sune la cel nou. Acest lucru este valabil pentru toti cei care au nevoie de ajutor de la BCR Romania si trebuie sa sune la Contact Center, astfel ca nu scapati de aceasta obligatie, indiferent ce va doriti de la banca, asa ca e bine sa stiti pasii care trebuie parcursi.
Începând cu 1 august, ne puteți găsi în 📞☎️✅ Contact Center la numărul *2227, apelabil din rețele naționale fixe…
Publicată de BCR pe Marţi, 14 iulie 2020
BCR Romania ar trebui sa includa acest numar nou de telefon in oricare dintre aplicatiile pe care le ofera pentru telefoane si internet banking, deci ar trebui sa il aveti inclusiv acolo. Si pe website-ul BCR Romania ar trebui sa fie deasemenea inregistrat noul numar de telefon pentru folosire si apelarea Contact Center-ului, astfel ca in mod teoretic, ar trebui sa il puteti accesa dintr-o multitudine de locatii si sa vorbiti cu reprezentantii bancii oricand aveti nevoie.
BCR Romania va activa noul numar de telefon incepand cu data de 1 august, dar ar fi bine sa incepeti sa-l folositi inca de pe acum pentru a va obisnui cu el din timp.