Facebook a anuntat in mod oficial ca va lansa un competitor pentru TikTok in urmatoarele saptamani, compania americana gasind momentul perfect pentru a aduce in telfeoane ceva care sa rivalizeze cu aplicatia creata de catre chinezi, si extrem de populara.
Facebook va lansa Instagram Reels in SUA si alte 50 de tari in urmatoarele saptamani, totul ca o initiativa de a mai opri din expansiunea TikTok, care a devenit extrem de populara in 2019, dar si 2020, in timpul pandemiei de Coronavirus.
Facebook va permite prin Instagram Reels crearea de clipuri video de 15 secunde la care pot fi adaugate o varietate de melodii, insa desigur ca va putea fi deasemenea preluat continut din clipurile video ale altor utilizatori, ceva ce acum nu e posibil.
Facebook a lansat Instagram Reels in Brazilia anul trecut, iar de luna trecuta este disponibila inclusiv in Franta si Germania, zilele trecute ea ajungand in India, chiar dupa ce TikTok a fost interzisa de catre guvernul local, americanii profitand rapid de situatie.
Facebook va permite folosirea Instagram Reels direct din aplicatia Instagram, aceasta integrare garantand intr-o anumita masura succesul platformei, ceea ce ar putea aduce si mai multi utilizatori in cadrul aplicatiei principale.
This post was last modified on iul. 16, 2020, 10:04 PM 22:04