RCS & RDS este unul dintre marii operatori de telecomunicatii din Romania, cu milioane de clienti in toata tara, iar un mesaj facut pentru unii dintre clientii sai, este aplicabil, si extrem de util, pentru clientii tuturor celorlalti operatori. Vorbim despre un mesaj care vizeaza roaming-ul involuntar facut la granitele Romaniei de catre clientii tuturor operatorilor de telecomunicatii din tara, cei de la RCS & RDS avand un sfat pentru proprii clienti.
RCS & RDS le spune romanilor care calatoresc in strainatate, sau locuiesc in zonele de granita ale Romaniei, in care se face roaming involuntar, sa isi seteze telefoanele pentru a se conecta automat la reteaua sa. Acest sfat este extrem de util nu doar pentru cei care folosesc reteaua RCS & RDS, ci si pentru oricare alte persoane care in momentul de fata folosesc serviciile unui alt operator de telecomunicatii, dar sunt intr-o situatie identica, sau similara.
RCS & RDS: Mesaj foarte IMPORTANT pentru MILIOANE de Romani
RCS & RDS nu e vinovat pentru roaming-ul involuntar care se face la granitele Romaniei, iar asta pentru ca multe depind si de operatorii din alte tari, dar au existat situatii in care clientii au fost prinsi in roaming involuntar si au avut costuri mari pe facturi. Cei de la RCS & RDS ii ajuta pe oameni in asemenea situatii, insa in general le recomanda sa isi seteze manual reteaua la care se conecteaza pentru a fi siguri ca nu fac in mod involuntar roaming atunci cand isi folosesc telefoanele.
RCS & RDS vine cu un sfat pe care ar trebui sa il aiba in vedere si clientii Orange, Telekom, Vodafone, mai ales daca in aceasta perioada calatoriti in strainatate, sau ajungeti prin zonele de granita ale tarii, in special pe la mare. Asigurati-va ca nu faceti roaming involuntar cu telefoanele voastre, altfel s-ar putea sa descoperiti ca aveti sume foarte mari de platit in abonamente, iar uneori RCS & RDS, Orange, Telekom, Vodafone nu “se lasa” usor cu anularea costurilor.
RCS & RDS ofera beneficii in roaming pentru clienti in Uniunea Europeana, insa nu si in cazul tarilor care se afla in afara UE, iar acolo costurile pot fichiar foarte mare, din pacate pentru clienti.