Posta Romana a fost amendata de catre autoritatile din Romania pentru modul in care si-a desfasurat activitatea in ultima perioada, iar mai jos aveti toate detaliile necesare.
“În cadrul unei acțiuni de control desfășurate la CNPR, am verificat respectarea de către companie a obiectivelor de calitate pentru anul 2019, prevăzute în legislația din domeniul serviciului poștal universal. Pentru că CNPR nu a îndeplinit cerințele minime de calitate impuse de reglementările în vigoare, neasigurând livrarea la timp a trimiterilor interne de corespondență prioritară, am aplicat o amendă în cuantum total de 35.000 lei.
În calitatea sa de furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale din România desemnat prin Decizia preşedintelui ANCOM nr. 1158/2013 ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale din România, pentru perioada 1 ianuarie 2014 – 31 decembrie 2019, Compania Naţională Poşta Română (CNPR) avea obligația de a respecta o serie de cerințele minime de calitate impuse de ANCOM pentru trimiterile de corespondență interne din cea mai rapidă categorie standard din sfera serviciului universal, printre care:
– livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 85%;
– livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 97%.”
This post was last modified on aug. 21, 2020, 11:23 PM 23:23