Vodafone a emis o avertizare de ultima ora pentru toti clientii sai din Romania, iar asta in conditiile in care operatorul de telecomunicatii a mai publicat in trecut alte mesaje similare pentru cei din tara care-i folosesc serviciile. Vodafone a publicat astazi o avertizare prin care ii atentioneaza pe clientii din toata tara sa fie foarte vigilenti cu privire la fraudele care au loc in aceasta perioada, si care ii lasa pe unii oameni fara diverse sume de bani.
Vodafone spune ca infractorii au inceput sa sune diversi clienti cerandu-le sa plateasca in numerar facturile pe care le au de achitat pentru serviciile de care beneficiaza de la operatorul de telecomunicatii acum. Vodafone spune ca platile pentru facturile emise de catre companie pot fi facute doar in magazinele sale, sau cele partenere care accepta plata acestora in numerar, in niciun caz la persoane necunoscute care va apeleaza inopinat.
Vodafone: AVERTIZARE de ULTIMA ORA pentru Clientii Romani
Vodafone vine cu aceasta atentionare pentru ca, cel mai probabil, au existat deja destui clienti pacaliti de catre infractori care gasesc metode care mai de care mai inovative pentru a fura banii romanilor, in special a celor creduli. Desigur ca in situatii de acest gen, cei de la Vodafone nu au cum sa ajute clientii din Romania, si pagubitii trebuie sa faca plangere la Politia Romana pentru a-si recupera banii, daca infractorii care i-au pacalit sunt prinsi de autoritati.
Vodafone este doar unul dintre operatorii din Romania ai carui clienti sunt hartuiti de catre oameni care incearca sa fure banii romanilor prin fraude de acest gen, si din pacate politia cu greu reuseste sa stapaneasca fenomenul. Realitatea este ca sunt foarte greu de depistat cei care comit asemenea infractiuni deoarece le fac in general folosind cartele preplatite, cumparate fara vreun act de identitate, astfel ca nici macar Vodafone nu poate fi de ajutor.
Vodafone incearca sa-si protejeze clientii macar cu mesaje de acest gen, insa din pacate uneori e imposibil sa faca prea muilte atunci cand clientii nu sunt constienti de pericolele pe care le au in fata.
This post was last modified on sept. 2, 2020, 5:08 PM 17:08