Facebook a reusit sa blocheze o noua functie foarte importanta pe care compania Apple o pregatea pentru iOS 14, insa ea nu va mai ajunge acum pentru noi, ci va fi amanata pentru inceputul anului viitor, desi nu e prea clar cand anume urmeaza sa fie lansata.
Facebook s-a plans zilele trecute ca o noua functie din iOS 14 va afecta serios retelele de reclame publicitare online din cauza schimbarilor facute de catre Apple pentru modul in care sunt urmariti utilizatorii in aplicatiile pe care le descarca in iDevice-urile lor.
Facebook a reusit sa faca suficient de multa lume constienta de problema mare pe care iOS 14 urma sa o aduca, astfel ca Apple a fost fortata sa faca un pas inapoi, si sa nu implementeze acest sistem care ar fi tinut utilizatorii anonimi si fara reclame personalizate.
Apple ar fi, in mod paradoxal, deasemenea afectata de propria schimbare pentru iOS 14, deoarece unii dintre banii generati de catre dezvoltatorii care ar fi afectati de functie n-ar mai ajunge nici la ea, astfel ca nu mi-as face mari sperante ca sistemul va fi implementat prea curand.
“Există semne că Apple a auzit îngrijorări din partea dezvoltatorilor și a agenților de publicitate. De când a anunțat schimbarea IDFA în iunie, echipa Apple App Store a cerut o mână de firme de jocuri, inclusiv Activision Blizzard, Supercell deținută de Tencent și N3twork, să împărtășească modul în care schimbarea va avea impact asupra afacerilor lor, potrivit oamenilor familiarizați cu discuțiile. Aceste anunțuri apar în special jocurile gratuite care generează bani prin achiziții în aplicații, care la rândul lor furnizează venituri Apple prin comisionul de 30% pe care o ia din astfel de tranzacții prin magazinul său.”