DIGI Mobil ramane unul dintre cei mai mari si mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania in 2020, iar impactul pe care il are in tara noastra va creste constant in perioada urmatoare, pentru ca RCS & RDS are planuri mari. DIGI Mobil a ramas in topul operatorilor de telecomunicatii care au atras cei mai multi clienti noi prin portare in Romania, conform ANCOM, in luna august compania primind in retea 30781 de numere de telefonie mobila, si 1991 de telefonie fixa.
DIGI Mobil ramane, deci, si in anul 2020 in fruntea operatorilor de telecomunicatii in ceea ce priveste portarile facute in reteaua proprie, si asta in conditiile in care concurenta a devenit mult mai serioasa pe aceasta piata. Cei de la Telekom au lansat o serie de oferte noi care sunt extrem de apropiate de cele ale DIGI Mobil, si care pun presiune mare pe compania detinuta de catre RCS & RDS, insa chiar si asa, n-au reusit sa o detroneze, inca.
DIGI Mobil: Anunt OFICIAL in Romania ce-i Vizeaza pe Clienti
DIGI Mobil isi mentine pozitia de lider cu aceleasi oferte de abonamente pe care le are de ani de zile incoace, ele nefiind intrecute nici macar de catre Telekom, care si-a redus drastic preturile pentru abonamentele proprii. Concurenta facuta de catre cei de la Telekom nu este totusi suficient de puternica pentru a depasi DIGI Mobil in materie de portari, chiar daca abonamente sale sunt oferite si la jumatate de pret timp de 12 luni din contractul de servicii.
DIGI Mobil a profitat de pozitia sa pe piata, iar in 2020 si-a extins reteaua de telecomunicatii 3G, 4G, si 5G, insa in plus si-a creat si o infrastructura 2G care acopera o foarte mare parte din Romania in momentul de fata. Cei de la DIGI Mobil s-au gandit sa rezolve o problema foarte mare a clientilor sai, acoperirea GSM in interiorul cladirilor, iar aceasta retea 2G rezolva fara probleme si aceasta situatie, ea fiind creata in doar un an de zile de companie.
DIGI Mobil va continua sa fie lider la portari in 2020, asa cum a fost si in 2019, si va continua sa faca investitii masive in reteaua sa de telecomunicatii, astfel ca pentru clientii sai experienta de folosire a serviciilor ar trebui sa se imbunatateasca radical.
This post was last modified on sept. 11, 2020, 8:43 AM 08:43