X

Telekom: IMPORTANT Anunt, ce TREBUIE sa Stie TOTI Clientii

Telekom are un foarte important anunt pentru toti clientii sai din Romania, grupul de telecomunicatii reusind intr-un final sa le ofere oamenilor ceea ce ei cereau de ani, si ani, de zile, dar n-au primit pana in momentul de fata. Mai exact, Telekom a anuntat o actualizare importanta pentru aplicatia MyAccount, cea prin care pot fi administrate conturile in platforma companiei, iar multumita unei functii noi, utilizatorii pot confirma platile facturilor.

Telekom spune ca a implementat in sfarsit aceasta functionalitate pentru clientii care isi plateasc facturile prin orice metoda, si vor sa confirme plata pentru a nu avea serviciile suspendate de catre operator, noua functie fiind disponibila chiar din acest moment pentru ei. Telekom spune ca utilizatorii pot confirma platile printr-un meniu special din aplicatia MyAccount chiar incepand de acum, asa ca va puteti in sfarsit scuti de un telefon la ei, sau cautari prin meniul Self Care.

Telekom: IMPORTANT Anunt, ce TREBUIE sa Stie TOTI Clientii

Telekom spune deasemenea ca a implementat si o functie care permite amanarea platilor facturilor pentru clientii care au nevoie de o pasuire pentru a face rost de bani sa-si plateasca factura, fara a ramane fara servicii. Aceasta optiune este deasemenea disponibila intr-un meniu special din cadrul aplicatiei MyAccount a celor de la Telekom, iar clientii sai nu trebuie sa ofere si vreo motivatie pentru amanare, sau vreo dovada a faptului ca nu au efectiv bani pentru a amana respectiva plata.

Telekom vine cu aceste noi functii pentru ca ele exista la concurenta de ceva vreme, deci era normal, si de asteptat, sa le ofere deasemenea pentru toti clientii sai din Romania in momentul de fata, si e bine ca intr-un final o face. Aceste noi functii implementate in cadrul aplicatiei MyAccount a celor de la Telekom sunt disponibile pentru toti clientii chiar de acum, asa ca daca sunteti unul dintre ei, va puteti folosi de ele pentru a va rezolva foarte rapid problemele.

Telekom va implementa si alte functii bune in cadrul aplicatiei MyAccount, in functie de nevoile clientilor sai, astfel ca trebuie doar sa fiti atenti la ceea ce este integrat nou de catre operator, pentru a vedea daca va satisface nevoile.

This post was last modified on sept. 19, 2020, 5:15 PM 17:15

Disqus Comments Loading...