OPPO aniverseaza 16 ani de activitate la nivel global, si iata ce planuri de viitor are compania pentru viitoarele produse.
“21 septembrie 2020, București – Brandul global de tehnologie OPPO sărbătorește cea de-a 16-a aniversare, care marchează un moment important în procesul continuu de inovație tehnologică și dezvoltare a companiei. În ultimii ani, OPPO s-a transformat dintr-un producător de telefoane, într-un inovator important în domeniul dispozitivelor inteligente. Compania continuă să își dezvolte extinderea globală, prin intermediul ofertei sale de produse premium, performante și cu un design contemporan, cât și a serviciilor oferite partenerilor și utilizatorilor săi, încercând, în același timp, să identifice noi moduri prin care să aducă inovația în industrie.
„Suntem extrem de încântați să ajungem la acest moment aniversar. Totodată, sunt foarte recunoscător celor care s-au alăturat OPPO de-a lungul parcursului nostru, în calitate de clienți, parteneri și angajați, și care prin susținerea și devotamentul arătate de-a lungul celor 16 ani, au făcut posibil succesul acestei companii,” a declarat Tony Chen, fonator și CEO OPPO.
16 ani plini de intensitate
Anul acesta, OPPO a marcat o serie de inovații în tehnologii de vârf precum 5G, AI, și încărcare rapidă VOOC, integrând cele mai recente realizări ale sale în tehnologiile destinate consumatorilor.
În august, OPPO a lansat zoom-ul hibrid de ultimă generație, care ridică standardul calității imaginii la un nou nivel. În plus, a fost lansat, de asemenea, o nouă serie de produse pentru încărcare rapidă, precum încărcătorul rapid de 125W, OPPO consolidându-și astfel poziția de lider în industrie în ceea ce privește tehnologia de încărcare rapidă.
Mai mult, OPPO a utilizat cu success primele rețele 5G Standalone (SA) în Marea Britanie și a asigurat primele servicii de segmentare a rețelei 5G SA din Europa. În prezent, OPPO colaborează cu peste 50 de operatori globali, continuând accelerarea comercializării 5G la scară largă, în întreaga lume.
În plus, compania a obținut două premii întâi la categoria AI în cadrul CVPR 2020 și și-a înființat departamentul de percepție și interacțiune inteligentă (Department of Intelligent Perception and Interaction) pentru a explora tehnologiile AI de vârf.
O companie condusă de inovație: OPPO dezvoltă sisteme tehnologice integrate
Propunându-și să devină o companie tech integrată, OPPO a evoluat extrem de mult pentru a satisface nevoile utilizatorilor săi în diferite contexte. Odată cu înființarea diviziei de dispozitive mobile inteligente (Intelligent Mobile Devices Business Unit), au fost lansate o varietate de produse IoT precum căști audio, ceasuri inteligente și routere 5G CPE. Pe lângă piața de telefoane inteligente, OPPO lucrează și la dezvoltarea unui nou ecosistem inteligent.
OPPO a dezvoltat tehnologii de bază în domeniile hardware, software și de servicii de internet. Faptul că este un brand orientat către consumatori se reflect și în cea mai nouă versiune a sistemului de operare OPPO ColorOS, care ajută utilizatorii cu dizabilități vizuale, auditive sau fizice prin optimizarea unor funcții de reducere a barierelor precum Talk Back, flash on-call și Accessibility Menu. În prezent, interfața ColorOS este utilizată lunar de peste 370 de milioane de consumatori activi, în întreaga lume.
De-a lungul timpului, OPPO și-a păstrat devotamentul față de valoarea sa principală – să facă tehnologia mai familiară, mai accesibilă și mai personală. Ghidându-se după această viziune, OPPO își propune să lege colaborări strânse și solide cu partenerii săi globali din lanțul de distribuție, cât și cu principalii operatori de rețea și retaileri, pentru a putea oferi în viitor produse și interfețe cât mai orientate către consumatorii finali, tuturor utilizatorilor săi din întreaga lume.
„Tehnologia nu trebuie doar să ne îmbunătățească viața, ci și să aducă oamenii mai aproape unii de alții. Acesta este crezul și angajamentul nostrum inițial, asumat încă de la începuturile OPPO. Pe termen lung, OPPO va aduce constant o mai bună experiență tehnologică utilizatorilor săi din întreaga lume, construind în cele din urmă, împreună cu prietenii noștri, un ecosistem inteligent și deschis,” a afirmat Tony Chen, fondator și CEO OPPO.”