WhatsApp a devenit cea mai mare platforma de mesagerie din lume dupa ce a reusit sa implementeze pentru utilizatorii sai o varietate de functii extrem de bune pe care multi dintre ei le-au iubit chiar din momentul in care au inceput sa le foloseasca. WhatsApp a crescut foarte mult dupa ce a fost cumparata de catre Facebook, si a inceput sa fie promovata masiv de companie, fiind preinstalata in multe modele de telefoane, ceea ce a crescut substantial rata de utilizare.
WhatsApp a fost gandita pe un principiu foarte simplu care avea la baza ideea ca utilizatorii sa nu fie produsul, adica sa nu aiba datele vandute catre alte companii, insa cumpararea companiei fondatoare de catre Facebook a schimbat tot. Facebook cauta acum metode prin care sa se foloseasca datele tuturor celor 2 miliarde de utilizatori ai WhatsApp, asa cum o face cu Instagram si Messenger, insa vestea grozava este ca inca nu poate face acest lucru.
WhatsApp: Vestea GROZAVA Anuntata pentru MILIARDE de Oameni
WhatsApp nu va avea datele tuturor utilizatorilor migrate in serverele Facebook, si folosite pentru reclame, sau diverse alte scopuri, de catre compania americana, cel putin in baza a ceea ce am aflat pana acum. Comisia Europeana se opune transferarii datelor, cel putin, a utilizatorilor din Europa, sute de milioane la numar, iar WhatsApp are probleme similare si in alte tari, precum Brazilia, sau India, care protejeaza deasemenea datele oamenilor.
WhatsApp nu va avea datele preluate de catre cei de la Facebook in serverele lor pentru inca cel putin 1 an de zile, iar asta pentru ca e foarte dificila preluarea datelor din Messenger si Instagram, si combinarea lor. Asta inseamna ca putem sta linistiti deoarece nu vor exista probleme in ceea ce priveste folosirea lor de catre cei de la Facebook pentru orice fel de scopuri in ideea de a genera bani de pe urma informatiilor noastre, dar totul pana cand vor gasi o cale simpla, si legala, de a face asta.
WhatsApp este una dintre foarte putinele aplicatii de mesagerie care nu este monetizata in mod excesiv de catre creatorii sai, insa asta se va schimba in anii urmatori, pe masura ce noi metode de monetizare vor fi gandite de catre companii.