Vodafone a emis o alerta de ultima ora pentru toti clientii din Romania cu doar cateva ore in urma, operatorul de telecomunicatii incercand sa ii ajute pe clientii din toata tara sa evite o problema extrem de mare in momentul de fata. Mai exact, cei de la Vodafone revin cu o avertizare pe care au mai facut-o in trecut pentru clientii din toata Romania, una care avea la baza atentionarea de a nu-si oferi datele personale catre necunoscuti.
Vodafone le spune tuturor clientilor sa evite sa ofere prin telefon, sau email, catre persoane necunoscute informatii privind datele lor personale, si enumera doua categorii principale de risc pentru toata lumea. Categoria de risc mediu, conform celor de la Vodafone, cuprinde date privind numele, prenumele, sau numarul de telefon, acestea putand fi folosite pentru a asocia o persoana cu anumite conturi, date, etc, dar nu doar atat.
Vodafone: ALERTA de ULTIMA ORA pentru TOTI Clientii Romani
Vodafone vorbeste si despre o categorie de date cu risc mare, iar aici vorbim despre codul numeric personal, contul bancar, PIN-urile de la carduri, codurile de acces la telefon, adresa, codurile de clienti, parolele pentru orice fel de conturi online. Daca va suna cineva si va cere informatii de acest gen prin telefon, sau email, ar trebui sa inchideti imediat, si sa nu mai raspundeti, cei de la Vodafone spunand ca divulgarea acestor date reprezinta un risc major.
Evitați să oferiți persoanelor necunoscute, chiar și prin e-mail, oricare dintre datele cu caracter personal din cele…
Publicată de Vodafone Romania pe Joi, 8 octombrie 2020
Vodafone a avut mai mult ca sigur probleme cu unii clienti afectati de aceste tipuri de atacuri care au inceput sa se desfasoare impotriva unui numar tot mai mare de clienti din toata Romania in ultima perioada. Asta vine din cauza faptului ca infractorii s-au mutat in mediul online din cauza pandemiei de Coronavirus, astfel ca romanii care sunt activi pe internet sunt victime tot mai sigure in fata celor care vor sa le faca rau prin aceste modalitati.
Vodafone a mai facut in trecut o alerta similara pentru clienti, si vine acum cu una noua, deci e destul de clar faptul ca mesajul initial n-a prea fost inteles asa cum trebuie de catre toata lumea, din pacate.