BANCA Transilvania: Noua ALERTA de ULTIMA ORA pentru Clienti

BANCA Transilvania a emis o alerta de ultima ora cu un mesaj de foarte mare importanta pentru toti clientii sai din Romania, iata ce spune acum.

BANCA Transilvania noua

BANCA Transilvania a emis astazi un nou mesaj de alerta pentru clientii sai din toata Romania, iar asta in conditiile in care exista o problema foarte mare cu care unii dintre ei s-au confruntat, si au avut nevoie de ajutorul bancii pentru a o rezolva. Vorbim aici despre fraudele care au loc in mod constant online, si care au afectat destul de multe persoane pana in momentul de fata, BANCA Transilvania creand un ghid pentru a-i ajuta pe oameni sa fie in siguranta.

BANCA Transilvania are mai jos un link catre o pagina speciala din website-ul sau in care ofera aceste informatii pretioase pentru clientii romani care vor sa isi tina banii in siguranta, foarte multe persoane incercand sa profite de ei si sa le fure banii din cont. E mai mult ca sigur faptul ca BANCA Transilvania a avut probleme cu clienti care au fost inselati in acest mod de catre diverse persoane, iar alerta de astazi are menirea de a ii ajuta pe multi romani sa evite situatii similare.

BANCA Transilvania: Noua ALERTA de ULTIMA ORA pentru Clienti

BANCA Transilvania vorbeste in ghidul sau de securitate despre probleme de tip phishing, despre mesaje frauduloase primite prin email, sau SMS, adica metodele clasice prin care hotii incearca sa pacaleasca oamenii obisnuiti. Ghidul celor de la BANCA Transilvania este foarte complex, si cuprinde multe situatii in care orice om poate fi prins pe picior gresit de catre o persoana rau intentionata, si ar putea fi lasat fara bani de catre aceasta.

#OnlineBanking cool și în siguranță! 🙌🏻 Ți-am pregătit informaţii despre cele mai utile metode de a-ți păstra banii #safe. 👉🏻 bit.ly/2HlsW53#SafetyFirst

Publicată de Banca Transilvania pe Miercuri, 21 octombrie 2020

BANCA Transilvania vrea sa se asigure de faptul ca ai sai clienti stiu macar unele elemente de siguranta de baza care i-ar putea ajuta sa evite, pe cat posibil, problemele cu furtul de informatii, sau bani. Desigur ca e nevoie si ca oamenii sa fie interesati sa se protejeze, altfel tot acest proces este in zadar, iar sfaturile celor de la BANCA Transilvania nu ajung sa produca vreun efect pozitiv, deci fiecare trebuie sa incerce sa se protejeze asa cum poate.

BANCA Transilvania isi ajuta clientii sa rezolve orice fel de probleme intampina, dar uneori nu prea poate face prea multe in situatii de acest gen, asa ca fiecare dintre noi trebuie sa ne protejam asa cum putem, tot timpul.