BCR Romania a anuntat o noua masura obligatorie pentru toti clientii sai din Romania, ea fiind luata in contextul in care era nevoie de o schimbare pentru modul in care oamenii ajung in sucursalele sale din toata tara. BCR Romania a tot anuntat saptamana aceasta ca incepand de luni nimeni nu mai poate merge intr-o sucursala din tara fara sa aiba o programare prealabila pentru a primi ajutorul de care are nevoie.
BCR Romania a luat decizia de a impune aceasta masura pentru toate sucursalele sale din Romania dupa cresterea necontrolata a cazurilor de Coronavirus in tara noastra, ajungandu-se astazi la 5000 de cazuri noi anuntate. Pentru a-i proteja pe clienti, dar si pe angajatii proprii, cei de la BCR Romania au luat decizia de a limita accesul in sucursale fara programare, pe care desigur ca o puteti face direct de pe website-ul sau.
BCR Romania: ATENTIE! Noua Masura OBLIGATORIE pentru Clienti
BCR Romania este deocamdata singura banca din Romania care a luat o asemenea decizie, insa am putea vedea unele similare inclusiv de la alte banci din tara noastra, si asta pentru ca numarul de infectari continua sa creasca. Nu este exclus ca numarul de noi cazuri de Coronavirus sa ajunga si la 8000 pe zi, iar in aceasta situatie, BCR Romania a luat deja o decizie foarte buna, care va fi cel mai probabil preluata inclusiv de catre alte banci din tara noastra.
Pe lângă siguranță, programarea vizitei la bancă te ajută să fii mai eficient. Simplu – alegi intervalul orar în care…
Publicată de BCR pe Joi, 22 octombrie 2020
BCR Romania a luat multe masuri de-a lungul starii de urgenta pentru a-i proteja pe clientii sai din toata Romania, iar ceea ce vedem acum este doar o continuare a grijei pe care o poarta atat pentru ei, cat si pentru angajati. Da, e adevarat ca pentru clienti devine mai dificila vizitarea unei sucursale a BCR Romania, in special daca exista multe programari facute de catre multi clienti, dar oamenii stiu macar ca atunci cand merg la sucursala sunt ceva mai in siguranta.
BCR Romania nu a anuntat pentru ce perioada de timp va fi impusa aceasta masura obligatorie pentru toti clientii din Romania, dar e de asteptat ca totul sa continue inclusiv pana in prima parte a anului viitor.