Kaufland are astazi o surpriza extrem de buna pentru romanii din toata tara, marele lant de magazine din Romania luand decizia de a oferi o noua gratuitate uriasa pentur cei care decid sa isi faca cumparaturile in magazinele sale. Mai exact, cei de la Kaufland au luat decizia de a le oferi romanilor posibilitatea de a castiga vouchere de cumparaturi in valoare de 100 de LEI fiecare, complet gratuit, daca ofera informatii cu privire la experienta de care au avut parte la cumparaturi.
Kaufland a luat de mult decizia de a le oferi clientilor sai din Romania aceasta posibilitate, iar acum o extinde la mai multe vouchere, si intr-un format usor modificat, insa ideea de baza ramane aceeasi, ajutorul cu informatii este rasplatit. Kaufland are un chestionar pe website-ul sau in care le ofera romanilor posibilitatea de a raspunde la o serie de intrebari cu privire la experienta de care au avut parte in momentul in care au facut cumparaturile intr-un magazin de-al sau.
Kaufland: SURPRIZA foarte Mare, ce Primesc GRATUIT Romanii
Kaufland le cere romanilor sa mentioneze si magazinul din care isi fac cumparaturile, astfel incat acesta sa fie foarte usor de detectat de catre cei care analizeaza chestionarele, iar problemele raportate sa fie rezolvate usor. Kaufland vrea sa le ofere clientilor din toata Romania o experienta cat mai buna pentru efectuarea cumparaturilor, astfel ca acest concurs cu premii gratuite are scopul de a ajuta romanii sa obtina vouchere cu bani pentru cumparaturile dorite.
Kaufland aduna in fiecare luna informatii de la toti clientii care sunt dornici sa le ofere, pe website-ul sau fiind disponibil si chestionarul care trebuie completat pentru a va inscrie in concursul care ofera 10 vouchere in valoare de 100 de LEI fiecare. Dupa analizarea raspunsurilor oferite de catre romani la chestionarul creat de catre Kaufland, angajatii lantului de hypermarket-uri decid si cine trebuie sa primeasca voucherele valorice pentru cumparaturi.
Kaufland desfasoara de foarte multa vreme aceasta promotie, si va continua sa o ofere pentru ca are nevoie de informatii de la clienti cu privire la problemele care exista in unele dintre magazinele sale din Romania.