DACIA Duster este unul dintre cele mai populare modele de SUV-uri care sunt acum la vanzare, daca nu chiar cel mai popular, si asta multumita pretului foarte bun, dar si a dotarilor care sunt oferite in aceste preturi. DACIA vrea sa le ofere clientilor doar cea mai buna experienta posibila pentru folosirea masinilor sale, insa pentru urmatoarea generatie a DACIA Duster am putea avea parte de o dezamagire foarte mare, prefigurata deja de la un director al companiei.
DACIA Duster ar urma sa fie lansata de catre DACIA pe platforma CMF-B, cea folosita inclusiv pentru DACIA Logan 3 si Sandero 3, directorul Mark Suss al companiei dand de inteles ca acest lucru e deja stabilit. El a spus ca folosirea platforme CMF-B in sedan-uri reprezinta o investitie pentru viitor, al carei costuri vor fi amortizate cu lansarile de noi masini, sugerand ca DACIA Duster va avea deasemenea fix aceeasi platforma folosita de producator.
DACIA Duster: Anuntul DEZAMAGITOR, ce DISPARE din Noul SUV
DACIA Duster pe platforma CMF-B ar putea veni fara tractiune integrala, 4X4, iar asta pentru ca toate masinile facute pe platforma aceasta au doar tractiune pentru rotile din fata, si nimic mai mult. Cei de la Renault au cam renuntat la tractiunea integrala pe multe dintre SUV/crossovers in Europa, si n-au resimtit vreun impact major pe partea de vanzari, asa ca e de asteptat ca acelasi lucru sa se intample si in cazul unui asemenea model al DACIA Duster.
“Chiar dacă Suss nu a menționat CMF-B și Duster în aceeași propoziție, scrisul este pe perete. Problema este că toate modelele pe care Renault și Nissan le oferă pe această platformă nu sunt disponibile cu 4×4. Există două rezultate posibile care ar trebui luate în considerare, iar primul nu este tracțiunea integrală. Alianța Renault-Nissan a dovedit deja că cumpărătorii europeni nu sunt deosebit de sensibili la lipsa tractiunii 4×4.”
DACIA Duster ar putea veni totusi si intr-o versiune cu tractiune integrala, dar pe o platforma diferita, CMF-C/D, insa pentru asta ar trebui montate noi echipamente la uzina DACIA din Pitesti pentru fabricarea masinii. Aici ar aparea costuri noi, si e posibil ca DACIA Duster sa fie lansata fara tractiune integrala tocmai pentru a se evita aceste costuri suplimentare privind regandirea productiei, insa e posibil sa se si piarda clienti din cauza lor.
DACIA Duster are deocamdata generatia a treia in plin proces de productie, si nu se stie cat anume va dura pana cand vom afla clar daca tractiunea integrala va disparea, sau nu, insa exista acum si aceasta posibilitate.
This post was last modified on oct. 29, 2020, 12:15 PM 12:15