Anul acesta, sute de mii de abonaţi Telekom Romania au ales să primească factura în format electronic, la o adresă de e-mail. Ei se adaugă altor câteva sute de mii care optaseră deja pentru această facilitate.
Unul dintre marile avantaje ale trecerii la factura electronică este că o poţi consulta nu doar pe e-mail, ci şi în contul personal din MyAccount, aplicaţia Telekom Romania de gestionare a propriilor resurse de comunicaţii. Pe scurt, MyAccount este un fel de asistent digital, cu ajutorul căruia poţi să îţi controlezi abonamentul de oriunde, oricând.
Ca urmare, datorită uşurinţei în folosire, numărul utilizatorilor în MyAccount s-a dublat în acest an, comparativ cu 2019. Totodată, numărul de instalări ale aplicației a înregistrat o creștere cu 77% în acest an. Evident că cele mai des efectuate operaţiuni în aplicația mobilă MyAccount sunt vizualizarea și plata facturii, încărcarea unei cartele și verificarea serviciului Cost Control. Totodată, mai mult de jumătate dintre utilizatori optează pentru plata abonamentului prin aplicație.
„În această perioadă dificilă, și nu numai, am ajustat și simplificat constant modul de interacțiune al clienților noștri cu produsele și serviciile pe care le oferim. Noile funcționalități aduse aplicației mobile MyAccount au convins un număr tot mai mare de clienți să-și gestioneze serviciile într-un mod rapid și sigur. Dovada zilnică a faptului că MyAccount îmbunătățește experiența clienților este chiar rating-ul total dat aplicației. Avem una dintre cele mai apreciate aplicații de utilități din România, cu un rating 4.6/5 pe Google Play și 4.3/5 pe App Store. Și nu ne oprim aici. Continuăm să aducem noi îmbunătățiri aplicației, marturie stând chiar feedback-ul clienților noștri”, spune Gabriel Trăistaru, Directorul Diviziei Digitalizare din cadrul Telekom Romania.
În ultimele trei luni și nu numai, eforturile de îmbunătățire MyAccount au fost susținute de munca continuă a celor 15 membri ai Tribului de Digital Care and Data din cadrul Telekom Romania, cu ajutorul nemijlocit al multor altor colegi din cadrul celorlalte departamente.
Un alt avantaj al aplicației „MyAccount” este comunicarea permanentă și directă cu administratorii prin intermediul recenziilor sau al comentariilor pe e-mail sau la telefon. Tot ceea ce vine de la utilizatori este luat în discuţie, dezbătut, analizat și reprezintă un real suport în ședințele de brainstorming ale echipei. „Tocmai de aceea, stabilirea pașilor următori reprezintă un mix între ceea ce ne transmit utilizatorii noștri și experiența colegilor din departament. O soluție eficientă”, explică Gabriel Trăistaru.
This post was last modified on nov. 19, 2020, 4:27 PM 16:27