Telekom este in momentul de fata unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din tara noastra, avand peste 10 milioane de clienti activi in diviziile de servicii fixe si mobile, care inca au ramas unite, deocamdata. Dupa cum prea bine stiti deja, divizia de servicii fixe a celor de la Telekom va fi vanduta catre Orange dupa ce vor veni toate aprobarile necesare de la Comisia Europeana, Consiliul Concurentei, CSAT, si orice alta institutie implicata.
Telekom va ramane in continuare in Romania, insa doar divizia de servicii mobile isi va continua activitatea, intre 3 si 4 milioane de clienti urmand a beneficia in continuare de serviciile acesteia in tara noastra. Decizia ca aceasta divizie sa nu fie deocamdata vanduta a fost luata de catre grupul german Deutsche Telekom dupa negocieri cu RCS & RDS, si alte parti, insa niciuna nu a facut o oferta satisfacatoare pentru a prelua pachetul majoritar de actiuni.
Telekom: Decizia IMPORTANTA pentru MILIOANE dintre Clienti
Telekom va ramane totusi un operator de telefonie mobila puternic in Romania, cu mai multi clienti decat DIGI Mobil, dar si servicii mai bune, asta in conditiile in care de la inceputul anului are oferte surprinzator de bune. Cei de la Telekom continua sa atraga numere mari de clienti prin portare in reteaua proprie, si continua sa fie un “ghimpe in coastele” celor de la RCS & RDS, iar asta nu se va schimba dupa ce divizia de servicii fixe va fi vanduta.
Telekom are si un nou CEO din 9 noiembrie, el urmand a ramane cel mai probabil la divizia de servicii mobile dupa ce aceasta va ramane singura din Romania, si e neclar deocamdata daca ea va mai fi vanduta, sau nu. E foarte posibil ca Detusche Telekom sa caute un cumpartor pentru divizia sa de servicii mobile din Romania in continuare, insa daca il va gasi, sau nu, e greu de spus, si pana atunci clientii Telekom vor beneficia ca de obicei de serviciile de pana acum.
Telekom a intrat pe piata din Romania in anul 2014, si in doar 6 ani a vandut jumatate din companie, reusind totusi in acest timp sa se pozitioneze pe piata ca o companie puternica, cu servicii bune, si un spirit competitiv puternic.