BCR Romania a facut o schimbare foarte importanta pentru toti clientii romani, iar asta vine ca o veste buna, daca stam si ne uitam la ceea ce este facut de catre alte banci din tara noastra in momentul de fata. Mai exact, cei de la BCR Romania au implementat de ceva vreme schimbari pentru metodele prin care sunt autorizate platile online de catre clientii din toata Romania, si vorbim aici despre sisteme menite sa ne faca viata mult mai usoara acum.
BCR Romania le spune clientilor din toata tara ca in cazul in care vor sa faca plati online, au disponibile doua metode prin care le pot autoriza in momentul de fata, acestea fiind disponibile fie prin aplicatia eToken, fie prin SMS. Prima metoda implica accesarea unei sectiuni speciale din aplicatia eToken pentru a vedea toate tranzactiile care necesita autorizare, si efectuarea acesteia prin simpla scanare a amprentei, recunoastere faciala, sau folosirea unui PIN.
BCR Romania: Schimbarea IMPORTANTA pentru Clientii Romani
BCR Romania nu a eliminat nici optiunea de autorizare a platilor folosind un cod special trimis prin SMS, astfel ca daca telefonul vostru nu are sisteme biometrice de autentificare, veti primi un cod prin SMS pentru autentificare. Aceasta este cea mai simpla metoda de autentificare disponibila pentru clientii din Romania in momentul de fata, iar cei de la BCR Romania vor sa le ofere oamenilor doar cea mai buna experienta de folosire a serviciilor sale acum.
BCR Romania nu a implementat inca metode de autorizare a platilor care sa fie la fel de complicate precum cele ale altor banci, care presupun cautarea cererilor de autorizare prin aplicatiile de mobile banking, sau platformele de internet banking. E putin probabil ca BCR Romania sa faca acest lucru din moment ce a implementat deja noile metode de autorizare in acest mod, asa ca in mod teoretic experienta n-ar trebui sa se schimbe mult in viitorul apropiat.
BCR Romania a fost obligata sa respecte reglementarile europene in materie de securizare a platilor online, insa spre deosebire de alte banci, a facut-o intr-o forma in care sa isi streseze mai putin clientii cu intregul sistem.