Numărul de utilizatorii activi ai aplicației mobile Telekom s-au dublat în perioada iulie-septembrie 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, iar cel al clienților care primesc o factură electronică a crescut cu 70% în același interval de timp
De fapt, pandemia a prins Telekom Romania într-o situaţie aproape fără precedent: procesul de transformare digitală începuse deja încă din 2018, nou înfiinţata Divizie de digitalizare lucra deja la mai multe proiecte, website-ul era adaptat, aplicaţia MyAccount era „renovată”, implementările de roboţi software în progres – totul evident cu scopul normal şi banal de a eficientiza operaţiunile.
În consecinţă, sute de mii de abonaţi Telekom Romania au optat anul acesta pentru factura electronică, adică primesc pe o adresă de e-mail factura, pe care o pot achita online, în aplicaţia My Account.
Din seria inovaţiilor introduse de Telekom Romania înainte de pandemie, dar care s-au dovedit extrem de inspirate şi solicitate de clienţi, este şi produsul Smart Wi-Fi – modemul de internet fix care are nevoie numai să fie băgat în priză.
De fapt, clienţii Telekom Romania au căutat şi caută produse de comunicaţii cu internet nelimitat, punctul forte al companiei. Mobil Nelimitat – abonamentul care oferă trafic nelimitat de net 4G, minute naționale nelimitate la doar 6 euro/lună TVA inclus, a fost şi este vedeta magazinului online, de exemplu.
This post was last modified on dec. 7, 2020, 8:45 PM 20:45