CEC Bank are o noua veste grozava pentru toti clientii sai din toata Romania, iar asta la foarte scurt timp dupa ce a decis sa faca o schimbare foarte mare pentru serviciile importante pe care le ofera online. Mai exact, cei de la CEC Bank au schimbat “din temelie” platforma Home CECOnline, iar multumita acestei schimbari majore clientii isi pot activa serviciile de Mobile Banking direct din website-ul sau, fara a mai merge la banca.
CEC Bank s-a gandit ca o refacere totala a serviciilor sale de internet banking n-ar fi o idee chiar atat de rea, iar decizia sa de acum vine ca una extrem de importanta pentru a imbunatati radical experienta de care au parte clientii sai. Posibilitatea de a activa serviciile de Mobile Banking direct din website-ul CEC Bank, in loc de o sucursala, este ceva ce ar trebui sa fie oferit de catre orice banca din Romania, in special in aceasta perioada grea.
CEC Bank: Vestea GROZAVA, ce TREBUIE sa Stie Clientii Romani
CEC Bank surprinde cu felul in care isi modernizeaza serviciile pentru clientii din Romania, iar asta desi vorbim despre o institutie financiara cu o existenta care se intinde pe mai bine de un secol, si care parea a fi una “invechita”. Ei bine, realitatea este ca la CEC Bank exista implementate unele dintre cele mai moderne servicii pentru clientii care sunt dornici sa profite de posibilitaea de a adminsitra prin internet conturile bancare, si nu doar atat.
CEC Bank are nu doar o platforma online care permite administrarea conturilor, sau efectuarea de tranzactii, ci si aplicatii pentru telefoane mobile care ne permit sa facem asta cand nu suntem in fata unui calculator. Multe dintre aceste servicii au fost integrate de catre CEC Bank in cursul lunii decembrie, si vorbim despre unele dintre cele mai bune schimbari care au fost facute de catre institutia financiara pentru clientii sai din toata Romania.
CEC Bank spune ca puteti sa va activati contul de mobile banking direct din website-ul sau, insa daca nu reusiti sa indepliniti aceasta procedura, atunci aveti optiunea de a suna la serviciul de relatii cu clientii pentru a cere ajutor.