Google si Microsoft sunt doua dintre companiile vizate de o decizie foarte importanta pe care a luat-o Zoom, si care ne arata care sunt ambitiile reale ale companiei americane cu privire la viitoarele sale servicii. Zoom a devenit extrem de populara in prima perioada a pandemiei de Coronavirus multumita platformei sale de videoconferinte, care inca e foarte utilizata la nivel global, desi Google si Microsoft au incercat sa-si promoveze propriile produse in fata clientilor.
Zoom a luat acum o decizie foarte importanta care vizeaza atat Google, cat si Microsoft, compania americana intentionand sa lanseze servicii de email si calendar, asa cum au ambele sale competitoare deja. Zoom vrea sa lanseze un competitor pentru Gmail al Google, sau Outlook al Microsoft, platforma sa de email fiind deja in dezvoltare de ceva vreme, intentia fiind de a o lansa undeva pe la inceputul anului viitor, doar ca nu se stie foarte clar cam cand.
Google: Decizia Zoom cu care a SURPRINS Foarte Multi Oameni
Google are cea mai mare platforma de email din lume, insa cum Zoom are sute de milioane de oameni care-i folosesc platforma de videoconferinte, ar putea avea succes mare in a convinge unele persoane sa foloseasca si o platforma de email. Desigur ca Zoom nu poate lansa ceva la fel de bun precum Gmail al Google, cel putin nu de la bun inceput, insa chiar si asa, incearca sa ofere alternative pentru serviciile foarte populare in intreaga lume.
“Zoom Video Communications a avut o creștere uimitoare în 2020, apărând ca un serviciu de întâlnire de lucru și întâlniri de familie în timpul pandemiei. Acum compania analizează dacă ar putea să-și reproducă succesul în video pe o piață și mai competitivă: e-mailul corporativ. Compania a început să dezvolte un serviciu de e-mail web și ar putea oferi o versiune foarte timpurie a produsului unor clienți anul viitor.”
Zoom a reusit sa aiba succes intr-o piata in care Google si Microsoft ofereau deja pachete complexe de solutii de videoconferinte, insa multa lume a ales solutia oferita de catre aceasta companie americana. E posibil ca o combinare a platformei de videoconferinte cu una de email, si una pentru calendar, sa fie solutia cu care Zoom ar putea atrage si mai multi clienti de la Google, sau Microsoft, in cursul urmatoarelor luni de pandemie de Coronavirus.
Google nu are totusi de ce sa se teama deocamdata, pentru ca Zoom va fi abia la inceput, si va trece mult timp pana cand va avea o platforma care sa fie un adevarat competitor pentru Google, sau Microsoft.
This post was last modified on dec. 28, 2020, 5:14 PM 17:14