Facebook contreaza Apple in razboiul pe care cele doua companii il poarta de cateva saptamani dupa ce in iOS 14 au inceput sa fie implementate sisteme care le spun oamenilor cum ii urmaresc aplicatiile, iar cei de la Facebook nu sunt de acord cu acest lucru.
Apple afiseaza si in App Store informatii cu privire la datele personale pe care aplicatiile pentru iOS le preiau de la utilizatori, iar Facebook vrea sa contreze totul cu mesaje pe care le afiseaza in aplicatiile proprii, ele spunandu-le oamenilor exact ce fel de date sunt culese.
Facebook le va afisa oamenilor informatii pe care ea le considera relevante pentru ca oamenii sa stie exact ce se intampla cand folosesc aplicatia, sau exact ceea ce vrea compania americana ca ei sa afle in legatura cu aplicatia pentru reteaua sa de socializare.
“După cum am împărtășit în decembrie, nu suntem de acord cu abordarea Apple, dar vom arăta promptitudinea lor de a asigura stabilitatea companiilor și persoanelor care utilizează serviciile noastre. Noul prompt al Apple sugerează că există un compromis între publicitatea personalizată și confidențialitate; când, de fapt, putem și le oferim pe amândouă. Solicitarea Apple nu oferă niciun context despre avantajele anunțurilor personalizate.
Acceptarea acestor solicitări nu are ca rezultat colectarea de noi tipuri de date de către Facebook. Înseamnă doar că putem continua să oferim oamenilor experiențe mai bune. Considerăm că oamenii merită contextul suplimentar, iar Apple a spus că oferirea educației este permisă.”