BRD Romania a emis un anunt de ultima ora pentru toti clientii sai din toata tara din cauza unei probleme foarte serioase care i-a afectat, dar care le aduce totusi ceva gratuit in schimb. Mai exact, saptamana aceasta clientii celor de la BRD Romania au avut probleme serioase in a folosi aplicatia de mobile banking a bancii din Romania, iar asta a generat destule suparari in randul celor care doreau sa faca tranzactii, sa confirme plati online, si nu numai.
BRD Romania a recunoscut faptul ca aplicatia sa de mobile banking a avut probleme de functionare, si a decis sa isi recompenseze clientii cu ceva gratuit, desi nu se stie daca toti vor aprecia gestul. BRD Romania a decis sa le ofere tuturor clientilor care au activ MyBRD o reducere de 15% pentru cumparaturile facute prin intermediul website-ului Carturesti, totul ca o incercare de a isi cere scuze in legatura cu problemele de functionare pe care le-a avut platforma sa.
BRD Romania: Anunt de ULTIMA ORA, ce Trebuie sa Stie Romanii
BRD Romania nu ofera detalii cu privire la ceea ce a stat in spatele acestor probleme, spunand doar ca ele au fost rezolvate, si aplicatia de mobile banking poate fi folosita normal acum. In mod normal, clientii BRD Romania care au aplicatia MyBRD ar fi trebuit sa primeasca un SMS, sau un email cu un cod de reducere pe care il pot folosi in momentul in care finalizeaza o comanda pe website-ul carturesti, iar daca nu ati primit asa ceva, il puteti cere.
BRD Romania a luat aceasta decizie dupa ce foarte multa lume s-a plans pe pagina sa de pe reteaua de socializare Facebook in legatura cu aceasta problema, si mai mult ca sigur unii s-au plans si prin alte medii. In aceasta idee, oferirea unui cod de reducere de acest gen pare sa fi fost singura solutie buna gasita de BRD Romania pentru a-i impaca pe clienti, desi probabil ca era mai util un cod cu o aplicabilitate ceva mai generala.
BRD Romania nu are de obicei probleme de acest gen cu serviciile sale, sa ca vorbim despre o intamplare rara, insa chiar si asa, ea nu poate fi trecuta cu vederea de catre clientii care-i folosesc serviciile.