Facebook a lansat o noua campanie publicitara prin care ataca deciziile celor de la Apple pentru a impune restrictionarea urmaririi utilizatorilor in aplicatii, sau website-uri, pentru afisarea de reclame, si acum pune in fata micile afaceri din toata lumea.
Facebook prezinta micile afaceri care folosesc reclame personalizate pentru a isi aduce produsele in atentia oamenilor care ar fi interesati de ele, iar realitatea este ca fara sisteme de acest gen, afacerile mici nu si-ar putea promova si vinde produsele pe care le fac.
Facebook nu e o companie care sa merite laude prea multe, insa aici are dreptate, pentru ca reclama ieftina ajuta companiile sa faca bani, insa aici intervine compromisul datelor care sunt colectate pentru ca aceste reclame sa poata fi afisate, si foarte ieftin.
“În fiecare zi, oamenii folosesc Facebook și Instagram pentru a descoperi tot felul de lucruri – de la distracție și eclectic la cele mai semnificative și schimbătoare de viață. Fluxul de știri pentru toată lumea este unic, ceea ce înseamnă că este mai probabil să vedeți conținut pe care doriți să îl urmăriți, grupuri la care doriți să vă alăturați, creatori pe care doriți să îi urmăriți și produse și servicii pe care doriți să le cumpărați.
Această descoperire se bazează pe personalizare și este sosul nu atât de secret care îi ajută pe oameni să descopere produse și servicii care corespund nevoilor lor. Este, de asemenea, motorul pe care îl folosesc întreprinderile mici pentru a ajunge la clienții lor cei mai probabili, la un preț accesibil. Credem că este bine pentru întreprinderile mici și pentru oamenii care își iubesc produsele. Și vrem ca mai mulți oameni să știe de ce.“