Orange pare sa fi inceput un proces de migrare a unor abonamente ale unor clienti spre cele din oferta Fun, pe care o are disponibila inca de anul trecut, dar notificarile pentru aceste schimbari nu sunt facute chiar asa cum trebuie. In cazul meu, un abonament din familie a fost migrat spre noua oferta fara ca notificarea privind schimbarea sa vina de la Orange pe telefon pana in ziua in care abonamentul vechi a fost inlocuit de catre cel nou, din pacate.
Orange, dupa cum am aflat de la un reprezentant al companiei, a decis sa faca notificarile pentru aceste migrari de abonamente direct pe facturile pe care le emite pentru clienti. Conform aceluiasi reprezentant, unii clienti(majoritatea) au fost nemultumiti de faptul ca primesc prea multe telefoane, mesaje, email-uri cu diverse lucruri inutile de la Orange, asa ca operatorul a decis ca aceste informatii importante sa nu mai fie aduse la cunostinta clientilor prin acele metode de notificare.
Orange: ATENTIE! Ce “ASCUNDE” prin Facturile Clientilor Romani
Orange a decis sa scrie totul pe facturi, sub desfasuratoarele de costuri, iar daca nu le cititi dincolo de cat aveti de platit, si care e costul suplimentar, atunci nu aveti cum sa aflati ca se fac modificari, pana in momentul in care se fac. E greu de spus de ce a decis Orange sa evite sa faca notificarile de acest gen prin SMS, email, sau telefon, avand in vedere ca trimite atatea mesaje promotionale catre clienti prin toate aceste medii, iar cand vine vorba de schimbari de contracte, o face pe factura.
Orange le ofera clientilor 30 de zile pentru a denunta unilateral contractul, sau a reveni la abonamentul vechi, insa spre deosebire de Telekom, care si-a anuntat clientii prin email despre majorarile de preturi, aici situatia e diferita. Orange este totusi dispusa ca in anumite cazuri sa le permita clientilor sa revina la abonamentele vechi, sau sa renunte la ele, daca vor asta, asa ca totul depinde de persoana cu care vorbiti, daca vreti sa rezolvati problema.
Orange anunta in trecut campaniile de acest gen intr-un mod care sa le permita clientilor sa afle mai clar despre ceea ce se intampla, dar acum trebuie sa va uitati de fiecare data in facturi pentru surprize.