Orange a inceput in luna februarie, in liniste deplina, o campanie de migrare a abonamentelor clientilor, si v-am vorbit despre ea in acel articol, unde v-am spus cum a fost facut totul de catre operator. Orange nu a facut, in cazul descris de mine, notificarea de modificare a abonamentului decat pe factura electronica, sub desfasurator, pentru ca pe cea fizica se primeste, dar separat de asta, singurul SMS de notificare a modificarii a venit abia dupa modificare.
Orange a facut asta cu mult mai multa lume, din cate se pare, iar oamenii au inceput sa se planga pe retelele de socializare despre trecerea fortata de la abonamentele vechi la cele din oferta Fun. Diferentele de pret sunt mici in toate cazurile, iar beneficiile sunt in cele mai multe cazuri chiar mai mari, dar oamenii se plang de faptul ca Orange le-a modificat abonamentele fara sa le spuna, alegand sa mentioneze pe un final de factura totul, pentru ca asa ar fi ales sefii.
Orange: Probleme Mari, Clientii Reclama Cresterea Preturilor
Orange este cel mai mare operator de telecomunicatii din Romania, cu o reputatie buna in randul clientilor, si un nivel de satisfactie ridicat, asa ca eu unul am fost surprins de metoda neobisnuita aleasa pentru modificarea abonamentelor. Nici explicatia unui reprezentant n-a fost prea clara, acela spunandu-mi ca noua metoda de notificare are la baza plangerile clientilor ca primeau prea multe SMS-uri si email-uri, dar de fapt se face o trecere fortata la noile abonamente, cred eu.
Orange ii migreaza pe clienti la abonamentele noi, si ii notifica in ziua modificarii, sau dupa ce s-a facut ea, dar mai apoi le permite sa revina la abonamentele vechi, desi pe factura, in notificarea lor de schimbare, scrie ca in 30 de zile se poate refuza migrarea. Orange spera cel mai probabil ca majoritatea celor migrati sa accepte noile conditii fara prea multe plangeri, si le permite celor nemultumiti sa revina la abonamentele vechi, sperand ca vor fi putini.
Orange nu a anuntat oficial aceasta campanie de migrare a abonamentelor, dar e de asteptat din moment ce au ales sa notifice clientii prin facturi, fara email-uri, sau SMS-uri trimise in prealabil.