Facebook a facut astazi un nou anunt foarte important pentru oamenii din intreaga lume, mai exact a dezvaluit lansarea unei noi functii speciale pentru platforma sa, si va ajuta utilizatorii sa gaseasca cel ma iapropiat centrul de vaccinare de locatia in care se afla.
Facebook a decis initial sa lanseze aceasta schimbare pentru doar anumite tari din intreaga lume, urmand ca totul sa fie extins inclusiv in alte zone de pe glob in perioada urmatoare, dar cat de exacte sunt datele, ramane sa vedem dupa ce vor fi afisate.
Facebook pune totul in seama planului sau de a ajuta cat ma imulti oameni sa se vaccineze, si desigur ca vorbim despre o idee extrem de buna pentru ca intreaga campanie de vaccinare are nevoie de cat mai mult ajutor in momentul de fata in toata lumea.
“Astăzi, aducem Centrul de informații COVID-19 pe Instagram din întreaga lume. Acest portal, pe care l-am lansat în aplicația Facebook în martie trecută, îi ajută pe oameni să descopere cele mai recente informații despre virus de la ministerele locale ale sănătății și Organizația Mondială a Sănătății. De asemenea, lansăm noi abțibilduri pe Instagram Stories, astfel încât oamenii să poată inspira pe alții să se vaccineze când vor fi disponibili. Aflați mai multe despre aceste eforturi pe blogul Instagram.
De la începutul pandemiei COVID-19, am colaborat cu ministerele sănătății și organizații axate pe sănătate în peste 170 de țări, oferind reclame gratuite, permițându-le partenerilor să împărtășească propriile lor orientări de sănătate publică cu privire la COVID-19 și informații despre COVID -19 vaccin. Pentru țările deservite și populațiile vulnerabile, cum ar fi minoritățile etnice și refugiații, colaborăm, de asemenea, cu ONG-uri locale și internaționale experte, cum ar fi Corpul medical internațional, care oferă informații COVID-19 adaptate în limbile locale. În plus, continuăm să lucrăm cu organisme internaționale precum Uniunea Europeană și Uniunea Africană în sprijinul răspunsurilor lor COVID-19. De exemplu, am ajutat Parlamentul European să organizeze o campanie publicitară multilingvă în cele 27 de state membre ale acestora, oferind scurte videoclipuri in-feed pe Facebook și Instagram. În decurs de o lună, campania a generat o conștientizare și o atenție puternică, generând peste 100 de milioane de vizualizări și aproape 2 milioane de clicuri pe linkuri în toate statele membre.”
This post was last modified on mart. 15, 2021, 9:55 PM 21:55