Netflix a inceput recent sa impuna o decizie radicala care a luat prin surprindere foarte multa lume, iar asta pentru ca ea a venit complet de nicaieri si ridica multe semne de intrebare pentru foarte multi oameni. Mai exact, cei de la Netflix au inceput sa impuna o masura care restrictioneaza posibilitatea utilizatorilor de a impartasi parolele pentru conturi cu alte persoane care nu platesc abonament pentru a accesa continutul original disponibil in platforma.
Netflix a surprins multa lume cu impunerea acestei masuri, iar asta pentru ca pana acum compania americana nu a dat de inteles ca vrea sa devina atat de radicala in ceea ce priveste protejarea accesului la conturi. Ei bine, iata ca lucrurile s-au schimbat, astfel ca Netflix a impus deja pentru unele persoane aceasta restrictie, in timp ce pentru altele ea urmeaza sa fie impusa in viitorul nu foarte indepartat, si desigur ca oamenii nu sunt multumiti, iar aici ma refer la cei care aveau acces gratuit.
Netflix: Motivul Deciziei RADICALE Luata pentru TOATA Lumea
Netflix a luat aceasta decizie deoarece, conform analistilor, se pare ca pierde miliarde de dolari anual din cauza celor care folosesc conturile altor persoane pentru a vedea filme si seriale in loc sa plateasca pentru ele. Estimari neoficiale spun ca undeva pe la 30%, cel putin, din baza de abonati ai Netflix ar oferi acces cel putin unei alte persoane la conturi deci asta inseamna undeva pe la minim 68 de milioane de oameni din toata lumea care ar accesa platforma fara sa aiba un abonament propriu.
Netflix ar pierde 9 miliarde de dolari anual din cauza acestor persoane, in baza venitului mediu per abonat care este 11.02 dolari, si vorbim despre o cifra ametitoare, adica aproape jumatate din veniturile sale totale din 2020. In baza estimarilor analistilor, Netflix ar putea genera intre 2.5 miliarde si 6 miliarde de dolari in urma aplicarii masurii privind restrictionarea accesului la cont cu parola altei persoane, si asta ar aduce bani pentru investitii in si mai mult continut.
Netflix si-a crescut substantial baza de abonati in 2020 din cauza pandemiei de Coronavirus, iar acum cauta metode prin care sa creasca si veniturile pentru ca impreuna cu abonatii au venit si cei care nu platesc pentru continut.