DIGI Romania este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii din Romania in momentul de fata, avand peste 10 milioane de clienti in toata tara, si este in continua crestere acum. In 2019 cei de la DIGI Romania au pornit o campanie menita sa-i convinga pe clienti sa renunte la primirea facturilor in format fizic, si trecerea la primirea lor in format electronic, iar eforturile n-au fost in zadar, compania laudandu-se cu rezultate impresionante.
DIGI Romania a anuntat ca in cursul anului 2020 a inregistrat o crestere de 181% a activarilor de facturi electronice in comparatie cu anul 2019, ceea ce sugereaza faptul ca romanii au raspuns foarte pozitiv la cererile sale. Din pacate cei de la DIGI Romania nu spun cati dintre clientii sai au activat facturile electronice in momentul de fata, insa e cel mai probabil vorba despre un numar insemnat de utilizatori, iar campania de convingere continua.
DIGI Romania: Cererea pentru Clienti si Impactul in Romania
DIGI Romania a lansat ca o premier ain Romania si posibilitatea de a primi factura pe WhatsApp in loc de email, ceva ce nu exista la vreun alt operator, si care face vizualizarea datelor despre plati si mai usoara. DIGI Romania a avut si concursuri prin care i-a premiat pe clientii care si-au activat factura electronica, iar acum continua sa le ceara romanilor sa faca acest lucru, mai ales ca are de castigat bani daca un numar cat mai mare activeaza aceasta optiune.
DIGI Romania cheltuie foarte multi bani cu trimiterea facturilor in format fizic catre clientii sai, astfel ca pe masura ce numarul celor care le primesc in format electronic creste, scad si cheltuielile sale. DIGI Romania poate ajunge sa economiseasca cel putin cateva zeci de milioane de LEI pe an daca majoritatea clientilor sai isi primesc facturile in format electronic in locul celui fizic, insa totul depinde de dorinta oamrenilor de a face acest lucru.
DIGI Romania va continua fara discutie si in 2021 sa promoveze activarea primirii facturilor in format electronic pentru ca nu are absolut nimic de pierdut din asta, asa ca ramane de vazut ce metode de convingere va mai gasi.