UPDATE: Cei de la ING Bank au trimis si un punct de vedere pentru acest articol.
“Ca dezvoltator al unei aplicații, este responsabilitatea ING să facă în permanență toate eforturile pentru securitatea Home’Bank. În ceea ce privește siguranța online, dacă nu ești la zi, ești deja mult în urmă, pentru că tehnologia se schimbă într-un ritm care poate crea vulnerabilități ce nu puteau fi prevăzute cu câteva luni înainte. De aceea, considerăm că e datoria noastră să ne îndrumăm clienții să nu mai folosească versiuni cu standarde anterioare de securitate și le recomandăm mereu să-și actualizeze aplicația la cea mai recentă versiune, ca un obicei sănătos de imunitate IT. Actualizarea periodică a tuturor certificatelor de securitate creează un mediu cât mai sigur în Home’Bank. Actualizarea de rutină are un efect semnificativ mai important pentru cei 1 milion de clienți care accesează aplicația zilnic decât eventualul disconfort al operațiunii de update, de aceea prioritizăm comunicarea clară a nevoii de actualizare.”
ING Bank a emis un ultimatum pentru clientii sai din toata Romania, unul despre care toti ar trebui sa stie chiar acum pentru ca este vorba despre o situatie extrem de serioasa. Clientii ING Bank trebuie sa fie atenti la actualizarile cele mai recente pentru aplicatia Homebank, si sa le instaleze imediat in telefoanele lor pentru ca din data de 15 aprilie nu vor mai avea acces la aceasta si vor fi obligati sa foloseasca platforma de internet banking doar prin website-ul dedicat.
ING Bank nu spune de ce impune aceasta masura pentru aplicatia dedicata iPhone si Android, insa cel mai probabil a facut o serie de modificari pentru modul in care functioneaza aplicatia sa acum. ING Bank a actualizat in repetate randuri aplicatia sa pentru telefoanele mobile in ultimele saptamani, si in listele de schimbari a mentionat de cam fiecare data faptul ca face modificari pentru a imbunatatia aplicatia, si ca in curand vom afla de ce.
ING Bank: ATENTIE! ULTIMATUMUL pentru Clientii din Romania
ING Bank nu spune acum de ce impune noile masuri, dar daca e sa fim sinceri, e cam irelevant acest lucru atat timp cat ele sunt impuse, si cat trebuie sa le respectampentru a avea in continuare acces la platforma sa. Cei de la ING Bank vor anunta, cel mai probabil, si ce anume sta la baza deciziei de a obliga clientii sa instaleze cea mai recenta versiune a aplicatiei Homebank in telefoanele lor, insa pana cand se va intampla asta nu avem alte informatii.
ING Bank a venit cu acest anunt destul de surprinzator fara sa le spuna din timp oamenilor ce urmeaza se intample, termenul limita pentru instalarea actualizarilor fiind peste doar o saptamana de zile. ING Bank spune ca versiunea 4.3 a aplicatiei Homebank trebuie sa fie instalata intelefoanele celor care vor sa beneficieze de serviciile de mobile banking pe iPhone si Android, astfel ca ar fi bine sa verificati versiunea instalata in telefoanele voastre.
ING Bank distribuie aplicatia Homebank in mod gratuit prin intermediul App Store si Google Play Store chiar in acest moment, asa ca o puteti instala fara probleme chiar acum.