DIGI Romania este cel mai mare grup romanesc de telecomunicatii, avand milioane de clienti in toata tara, si sute de puncte de prezenta in care ajung multi dintre cei care ii folosesc serviciile. DIGI Romania a fost inca din 2020 implicata activ in lupta impotriva Coronavirus in Romania, si a sustinut cu donatii diverse spitale din Romania, si nu numai, totul in timp ce a impus in punctele sale de prezenta reguli pentru protejarea clientilor, si a angajatilor.
DIGI Romania le spune acum din nou clientilor ca incearca sa aiba grija de ei in momentul in care acestia ajung in oricare dintre locatiile sale, spunand ca impune normele de igiena la cel mai inalt nivel. Asta desigur ca inseamna ca nimeni n-ar trebui sa poata intra in magazinele sale fara masca de protectie, si ca spatiile comune ar trebui sa fie igienizate la perioade regulate de timp, sau cel putin asta ar trebui sa insemne ceea ce spune DIGI Romania
DIGI Romania: Mesajul Oficial, Cum are Grija de Clientii Sai
DIGI Romania a pornit campania #amgrija in anul 2020, cand a inceput sa le ceara romanilor sa aiba grija atat de ei, cat si de ceilalti din jurul lor, si a promis ca face fix acelasi lucru in locatiile sale. Acum cei de la DIGI Romania reitereaza acest mesaj, insa le transmite deasemenea romanilor ca n-ar strica daca ar incerca sa-si rezolve din probleme prin contul de client din website-ul sau, totul pentru a evita sa ajunga intr-o locatie fizica.
DIGI Romania spune ca in contul de client de pe website-ul sau clientii au acces la o gama extrem de variata de date, inclusiv contracte, oferte, si nu numai, totul accesibil in doar cate click-uri. DIGI Romania a facut multe apeluri in 2020 si 2021 catre clienti sa nu mearga in magazinele sale decat daca nu pot rezolva problemele online, sau telefonic, insa daca ajung in ele, ar trebui sa stie ca exista reguli care trebuie respectate pentru a-si rezolva problemele.
DIGI Romania nu e singurul operator de telecomunicatii care impune masuri de igiena in magazinele sale din Romania, insa desigur ca e nevoie si ca oamenii sa le respecte cand ajung in ele.