Kaufland este unul dintre cele mai mari lanturi de hypermarket-uri din Romania, dupa cum prea bine stiti deja, iar pentru clientii care-i calca pragul are mereu pregatite surprize generoase. Astazi vorbim despre una care exista de ceva vreme la Kaufland, si care inca nu a fost eliminata, lantul de hypermarket-uri luand decizia de a le oferi in continuare clientilor posibilitatea de a primi gratuit vouchere de cumparaturi daca spun ce experienta au avut la cumparaturi.
Kaufland a lansat acest sistem cu destul de mult timp in urma, insa el nu a fost eliminat pana in momentul de fata pentru ca este foarte util pentru companie in ideea de a afla ce experienta au oamenii in magazine. Kaufland le cere clientilor sa mearga intr-o pagina dedicata din website-ul sau si sa furnizeze informatii cu privire la experienta de care au avut parte la cumparaturi, iar lunar sunt oferite gratuit 10 vouchere de 100 de LEi fiecare pentru norocosii clienti.
Kaufland: Ce le Ofera Gratuit in mod Oficial pentru Clienti
Kaufland alege, probabil, in mod aleator dintre clientii care primesc in mod gratuit vouchere de cumparaturi in valoare de 100 de LEI fiecare, insa desigur ca va conta si detaliile pe care le oferiti. Cei de la Kaufland cer inclusiv introducerea unui numar al unui bon de cumparaturi pentru a putea confirma faptul ca ati mers efectiv in magazinul despre a carui experienta vorbiti, ceva ce este normal pentru a putea oferi premiul pe care doriti voi sa il primitii de fapt.
Kaufland desfasoara acest program de ceva vreme pentru toti clientii sai din Romania, astfel ca nu vorbim despre ceva care a aparut abia acum, astfe ca unii dintre voi poate ati castigat vouchere pana acum. Pentru Kaufland e foarte important sa afle parerea clientilor despre magazinele sale pentru ca uneori nu afla totul de la angajati, asa ca opiniile din exterior sunt utile pentru a ajuta compania sa-si imbunatateasca serviciile pe care le ofera clientilor.
Kaufland incearca sa le ofere tuturor clientilor doar cea mai buna experienta atunci cand merg la cumparaturi, dar are nevoie si de ajutorul clientilor pentru a descoperi eventualele probleme.