Kaufland a recunoscut in mod oficial o noua greseala care a fost facuta in ceea ce priveste produsele pe care le vinde pentru clientii sai din toata Romania, iar desigur ca impreuna cu ea spune si cum o va repara. Mai exact, cei de la Kaufland au recunoscut faptul ca pentru unele dintre ofertele pe care le-au avut pentru Kaufland Card nu s-au aplicat promotiile mentionate in cadrul aplicatiei, sau a website-ului sau, din cauza unor probleme tehnice.
Kaufland nu ofera detalii suplimentare dincolo de aceste explicatii oferite pentru clientii care nu au putut profita de ele, astfel ca a decis sa le returneze banii celor care au platit pret intreg pe produse. Kaufland spune mai jos ca toti clientii care au cumparat produsele de mai jos la pret intreg, in locul celui promotional, au posibilitatea de a primi inapoi diferenta de bani la ghiseele de informatii din magazinele sale, in urmatoarele 14 zile.
Kaufland: Oficial, Greseala Recunoscuta, ce Primesc Clientii
Kaufland nu e la prima greseala importanta recunoscuta in fata clientilor din toata Romania, una fiind admisa si cu cateva saptamani in urma, iar asta ne arata ca lantul de hypermarket-uri ar vrea sa fie corect cu clientii. In aceasta idee, returnarea banilor pentru clientii Kaufland este posibila daca ati pastrat bonul de cumparaturi pentru ceea ce ati cumparat la pret intreg fara a beneficia de vreo reducere, astfel ca e bine sa il pastrati, sau sa il cautati.
Kaufland a creat ofertele pentru Kaufland Card in ideea de a le oferi clientilor din toata tara posibilitatea de a beneficia de promotii extrem de bune pentru produsele pe care le cumpara. Ele sunt disponibile indiferent daca aveti un card fizic, sau unul digital, insa in aplicatia celor de la Kaufland puteti tine evidenta tuturor ofertelor, si a cumparaturilor facute in baza lor, asa ca e recomandabil sa o folositi pentru cea mai buna experienta.
Kaufland ofera detalii despre aceasta problema inclusiv pe website-ul sau, asa ca puteti intra si acolo pentru a vedea in ce fel incearca sa isi rascumpere greseala facuta in fata clientilor.