Auchan a anuntat in mod oficial o premiera foarte importanta pentru clientii sai din toata Romania, una care vine ca o veste extrem de buna, si care ar trebui sa fie un punct de plecare pentru schimbari majore in industrie. Cei de la Auchan sustin ca sunt primul lant de hypermarket-uri din Romania care a decis sa-si marcheze produsele de brand propriu cu logo-ul Nutri-Score care afiseaza scorul nutritional al produsului pe care il cumparam.
Auchan prezinta in imaginea de mai jos ce fel de schimbare a facut in Romania, si ce trebuie sa stie romanii care aleg sa mearga in oricare dintre magazinele sale pentru a-si face cumparaturile. Auchan spune ca a implementat in mod voluntar marcajul Nutri-Score pentru produsele de marca proprie pe care le vinde in Romania, si de aici vine premiera, pentru ca alte lanturi de hypermarket-uri nu fac asta cu produsele proprii.
Auchan: Atentie! Premiera Oficiala pentru Clientii Romani
Auchan aduce in produsele marca proprie un marcaj pe care sigur l-ati vazut pentru produsele fabricate de catre alte companii care vand produse alimentare in strainatate. Desigur ca exista si putini producatori romani care au ales sa implementeze acelasi tip de marca pentru produsele proprii in Romania, insa deocamdata Auchan e singurul lant de hypermarket-uri care o face pentru produsele proprii, si e bine ca se intampla in final si acest lucru.
Auchan descrie pe website-ul sau ce inseamna fiecare indicatie din marcajul Nutri-Score care se regaseste de acum pe produsele sale, astfel ca puteti intelege mai usor si cum sa alegeti produsele. In mod teoretic, in baza acestui nou tip de marcaj ar trebui sa alegeti mai usor produsele care ofera si o valoare nutritionala mai buna, asa ca ar fi bine sa invatati intai ce inseamna marcajele pentru ca apoi sa faceti si alegerile potrivite in magazine.
Auchan ar trebui sa aiba produsele cu aceste marcaje disponibile in toate magazinele sale din toata tara, asa ca nu ramane decat sa le analizati pentru a va decide ce merita sa cumparati.