Telekom: Beneficiul Special de care NU Stiau Multi Clienti

Telekom depanare

Telekom este cel mai mare operator de telecomunicatii din Romania in momentul de fata, cu milioane peste milioane de clienti in toata tara, iar pentru ei ofera o varietate de beneficii. Unul dintre aceste beneficii majore este aplicatia MyAccount, cea care a fost gandita special de catre Telekom pentru a le permite clientilor sai din toata tara sa se bucure de o serie de servicii speciale care nu necesita vizitarea unui sediu al sau, sau discutarea cu un operator de suport.

Telekom s-a gandit sa le ofere clientilor sai din toata Romania mai mult acces la digitalizare pentru ca ei sa aiba parte de cea mai buna experienta posibila cand vine vorba despre serviciile pe care le au. In cadrul aplicatiei MyAccount a celor de la Telekom este deasemenea implementata si o functie speciala numita MyRepair, ea fiind gandita pentru ca utilizatorii sa poata cere rezolvarea unui deranjament de la distanta, fara a suna la numerele de telefon pentru suport.

Telekom: Beneficiul Special de care NU Stiau Multi Clienti

Telekom depanare problemeTelekom depanare probleme

Telekom le permite clientilor sa ceara ajutor direct din cadrul acestei aplicatii cu orice fel de probleme ar avea, iar in cadrul sau pot sa vada inclusiv in ce stadiu se afla reclamatia lor in momentul de fata. Functionalitatea pe care cei de la Telekom o ofera este atat de avansata incat ei pot vedea si cand ar urma sa vina persoana care ar trebui sa repare deranjamentul, astfel ca totul este disponibil la indemana lor pentru a sti cum sa se bucure de ceea ce le este oferit.

Telekom a gandit totul intr-un asemenea mod incat sa fie foarte usor de folosit de catre oricine este interesat sa se bucure de functionalitate in momentul de fata in Romania. Spre deosebire de alti operatori de telecomunicatii, cei de la Telekom au implementat pentru clienti o functionalitate care nu este disponibila la concurenta, asa ca oricine se va putea bucura de ea in momentul de fata fara probleme prea mari, ceea ce e excelent.

Telekom stie foarte bine cat de importante sunt aceste functii pentru clientii sai, asa ca va continua cu siguranta sa le ofere si in viitor, si va continua deasemenea sa le imbunatateasca.