FAN Courier are un nou anunt foarte important care ii vizeaza pe toti clientii sai din toata tara, si daca astepti in mod regulat colete, sau doar daca ai intrebari in legatura cu ceva ce ar trebui sa-ti ajunga in perioada urmatoare, e bine sa stii ce a pregatit compania.
FAN Courier ne readuce in atentie faptul ca pe website-ul sau exista acum un chatbot special care este capabil sa ne raspunda la intrebarile in legatura cu AWB-urile despre care dorim sa aflam informatii, iar daca exista ceva ce nu poate elucida, atunci trebuie sa sunati la servicii de relatii cu clientii.
“ȘteFAN e cu tine oriunde și oricând, iar de azi poţi intra în legătură directă cu noi şi pe messenger-ul din Facebook, pentru că am lansat opţiunea de Chatbot Live. Te așteaptă cu răspunsuri despre AWB-uri, facturare sau expedieri internaționale și te pune rapid în legătură cu un coleg de-al nostru, dacă problema ta are nevoie de acel “human touch”.”