GMAIL este cea mai mare platforma de email din intreaga lume, iar Google a anuntat in mod oficial o schimbare extrem de importanta care o vizeaza, una despre care ar trebui sa stim cu totii pentru ca ea este menita sa ne protejeze impotriva atacurilor de tip phishing.
GMAIL le va permite companiilor sa fie verificate in platforma, iar email-urile care vin de la ele vor avea un logo oficial ales de catre companii, astfel ca atunci cand oamenii primsc un email cu un asemenea logo trebuie sa stie ca el nu vine de la un atacator.
“Organizațiile care își autentifică e-mailurile folosind Sender Policy Framework (SPF) sau Mail Keys Identified Mail (DKIM) și implementează DMARC își pot furniza logo-urile comerciale validate către Google printr-un certificat de marcare verificată (VMC). BIMI folosește autoritățile de verificare a mărcii, cum ar fi autoritățile de certificare, pentru a verifica proprietatea siglei și a oferi dovada verificării într-un VMC. Odată ce aceste e-mailuri autentificate au trecut celelalte verificări anti-abuz, Gmail va începe să afișeze sigla în slotul existent pentru avatar.”