Netflix este cea mai mare platforma de streaming video la cerere din lume, cu peste 200 de milioane de abonati activi pe intreaga planeta, iar toti acestia platesc abonamente pentru a vedea continutul gandit de companie. Pentru ca podcast-urile au inceput sa devina tot mai populare in diverse alte platforme, cei de la Netflix au luat decizia de a se concentra mai mult pe acest tip de continut si au angajat recent un fost manager al companiei Apple pentru proiectele proprii.
Netflix surprinde cu decizia de a investi in acest segment in conditiile in care interesul de pana acum a fost concentrat pe filme, seriale, documentare, desene animate, dar iata ca lucrurile se mai si schimba. Netflix a decis sa o angajeze pe N’Jeri Eaton de la Apple pentru a se ocupa de divizia care produce podcast-uri, astfel ca e foarte posibil sa vedem mult mai mult continut de acest gen disponibil in cadrul platformei de streaming video la cerere.
Netflix: Decizia SURPRIZA pentru Sute de Milioane de Abonati
Netflix a angajat un nou manager de la Apple care va lucra sub coordonarea fostei lidera a echipei de marketing pentru Apple Music, ea avand acum acelasi rol, dar pentru platforma de streaming. Cei de la Netflix invata de la Apple cum sa-si promoveze produsele, iar acum si cum sa aleaga ceea ce ar trebui sa le ofere clientilor, decizii care s-ar putea dovedi a fi excelente, avand in vedere succesul pe care l-au avut cei din Cupertino pana in momentul de fata.
“Eaton va gestiona lista podcast-urilor Netflix, dintre care majoritatea sunt legate de serialele și filmele sale originale. Netflix a realizat podcasturi însoțitoare la „Irlandezul” lui Martin Scorsese, precum și la emisiunile TV „Vrăjitorul” și „Coroana”. Compania produce, de asemenea, podcast-uri care se referă mai larg la cultura pop sau la vedete din programele sale precum „Okay, Now Listen”, găzduit de Scottie Beam și Sylvia Obell.”
Netflix stie foarte bine ca podcast-urile reprezinta o nisa de viitor in care incep sa apara tot mai multi creatori de continut care au succes si sunt ascultati de catre foarte multa lume. Netflix vrea sa profite deasemenea de aceasta popularitate a podcast-urilor pentru a genera continut pe care oamenii sa il iubeasca, iar disponibilitatea sa in cadrul platformei va fi coordonata de catre noul manager, care va aproba cel mai probabil inclusiv noile creatii.
Netflix mai are si planul de a produce inclusiv jocuri, sau cel putin de a avea parteneriate pentru companii care dezvolta jocuri, asa ca va fi foarte interesant de vazut ce are pregatit pentru viitor.