Vodafone va scumpi abonamentele unor clienti incepand cu luna august, grupul de telecomunicatii incepand deja sa-i notifice pe unii dintre clienti in legatura cu aceasta procedura pe care o desfasoara. Cei de la Vodafone iau aceasta actiune la cateva luni dupa ce au castigat in instanta in fata ANPC anularea unei amenzi primite pentru o decizie anterioara de scumpire a abonamentelor, astfel ca acum poate sa faca totul fara sa mai aiba aceasta grija.
Vodafone nu a detaliat public tipurile de abonamente pentru care aplica aceste scumpiri ale preturilor, insa a inceput sa-i notifice pe clienti in legatura cu modificarile, astfel ca ei vor sti din timp ce se schimba. Valoarea cresterii de pret este de 1 euro peste pretul lunar platit de catre clienti pentru respectivele abonamente, astfel ca nu e o modificare majora, dar orice crestere poate fi suparatoare pentru clientii care trebuie sa plateasca mai mult pe abonamente.
Vodafone: Abonamentele Clientilor Scumpite din Luna August
Vodafone spune ca banii obtinuti de pe urma acestei cresteri a pretului abonamentelor vor fi folositi pentru investitii in imbunatatirea calitatii serviciilor pe care le ofera pentru clientii din Romania. Stiti deja ca Vodafone are una dintre cele mai bune retele din tara noastra, superioara celor ale DIGI sau Telekom, insa pentru a sustine performantele foarte bune are nevoie si de bani, astfel ca abonamentele sale nu sunt tocmai cele mai ieftine din tara noastra.
Vodafone nu va scumpi si preturile extraoptiunilor pe care le ofera pentru clientii care folosesc cartele prepay, astfel ca in cazul lor lucrurile nu se vor schimba din vreun punct de vedere. Cresterea preturilor abonamentelor Vodafone nu ar trebui sa mire pe cineva, iar asta pentru ca grupul de telecomunicatii nu este singurul care a luat decizii de acest gen pentru clientii din Romania in ultimul an si jumatate, Telekom facand cele mai multe cresteri de acest gen.
Vodafone nu a mai dat de inteles ca ar avea pregatite si alte cresteri ale preturilor produselor sale, insa orice e posibil in conditiile in care pandemia de Coronavirus a adus probleme mari pentru operatorii de telecomunicatii.
This post was last modified on iul. 22, 2021, 5:18 PM 17:18