Samsung a luat o decizie extrem de importanta care are impact pentru milioane de telefoane din intreaga lume si vorbim despre ceva care a enervat foarte multa lume pana in momentul de fata. Mai exact, in cazul in care ati uitat, cei de la Samsung s-au gandit ca n-ar fi o idee rea daca ar afisa reclame in interfetele aplicatiilor proprii din telefoanele pe care le vand, ceva ce nu toata lumea a apreciat la ele si a criticat de fiecare data cand a avut ocazia.
Samsung a refuzat pana acum sa recunoasca faptul ca aceasta este o problema extrem de enervanta si sa o rezolve, dar iata ca lucrurile se schimba incepand din urmatoarele luni pentru toate telefoanele. Mai exact, cei de la Samsung au decis sa elimine reclamele din toate aplicatiile care sunt incluse in telefoanele utilizatorilor, o noua actualizare pentru sistemul de operare Android fiind pregatita de catre producator chiar in momentul de fata.
Samsung: Decizia Oficiala cu IMPACT pe Milioane de Telefoane
Samsung face aceasta schimbare majora multumita noului presedinte al diviziei de produse mobile, acesta afirmand ca vrea sa elimine toate reclamele din cadrul aplicatiilor companiei integrate in telefoane. E improbabil ca utilizatorii de telefoane Samsung sa nu priveasca aceasta modificare ca una extrem de buna de care sa se poata bucura in viitor, mai ales ca reclamele erau si agasante uneori, dar iata ca ele urmeaza sa dispara pentru totdeauna.
“Samsung a luat o decizie de a înceta reclama pe aplicații proprietare, inclusiv Samsung Weather, Samsung Pay și Samsung Theme. Actualizarea va fi gata până la sfârșitul acestui an.”
Samsung a implementat reclame in aplicatiile sale din telefoane mobile si tablete pentru a promova noile produse pe care le lanseaza, si cum putea sa o faca mai bine decat agasandu-si clientii existenti. Nu se stie cata lume s-a lasat convinsa de catre aceste reclame pentru a cumpara produse noi ale companiei Samsung, insa insistenta cu care compania si-a mentinut reclamele in cadrul aplicatiilor a suparat multi utilizatori care nu intelegeau rostul existentei lor acolo.
Samsung trece acum la urmatorul nivel in relatia cu fanii din intreaga lume, astfel ca dispar reclamele in totalitate, deci si experienta de care se bucura clientii sai ar trebi sa fie una mult mai buna, in final.